تئوري شعور در هومیوپاتی

تئوري شعور در هومیوپاتی

تئوري شعور در هومیوپاتی : با توجه به چگونگي اثر داروي هوميوپاتي، اين فكر شكل گرفت كه بايستي اطلاعات موجود در ماده اوليه دارو به روشي به آب منتقل شده باشد…

این مطلب توسط ادمین در تاریخ 29 ام جولای 2018ارسال شده است.

جهت مطالعه تئوري شعور در هومیوپاتی به سمت پایین اسکرول کنید.

تئوري شعور در هومیوپاتی

تئوري شعور در هومیوپاتی

تئوري شعور در هومیوپاتی : با توجه به چگونگي اثر داروي هوميوپاتي، اين فكر شكل گرفت كه بايستي اطلاعات موجود در ماده اوليه دارو به روشي به آب منتقل شده باشد (اشاره به قسمت داروهاي هوميوپاتي) اما اين موضوع ابعادي گسترده تر از آن دارد كه تنها در هوميوپاتي بحث شود.

طوريكه چند سال پيش توسط دكتر ناصري (كه به حق ايشان را مي توان بنيانگذار هوميوپاتي در ايران دانست) در مجامع علمي جهان مطرح و نام تئوري شعور به خود گرفت.

اهميت اين مسئله در درك هوميوپاتي و گسترش ديدگاه انسان بسيار زياد است. بر طبق اين نظريه هر ماده اي علاوه بر بخش مادي كه قابل اندازه گيري است، داراي بخش ديگر نيز هست كه داراي خصوصيات بنيادي است كه شايد بتوان به آن شعور يا روح ماده اطلاق كرد و اين همان بخش ماده است كه با تهيه داروي هوميوپاتي كاملا برجسته شده و نمود پيدا مي كند.

نكته مهم در اين نظريه ان است كه با ادغام دو ماده، ماده اي ايجاد مي شود كه علاوه بر خصوصيات مواد تشكيل دهنده آن داراي يكسري خصوصيات بيشتر و شايد بتوان گفت متعالي تر است.

اگر اين روند تركيب مواد و تشكيل ساختمانهاي مركب تر را در نظر بگيريم در هر مرحله با شعوري كامل و پيچيده تر روبه روهستيم ، اين امر به تشكيل موجودات زنده مي رسد بدين ترتيب مي توان گفت كه روح هر جاندار نتيجه تركيب موزون تمامي عناصر تشكيل دهنده اوست و روشن است كه در مورد انسان نيز اين مسئله صدق مي كند.به اين تئوري اگر بهتر بنگريم، شعور و روح متكاملي رامي توان در پس نظم شگفت طبيعت مشاهده كرد تا جايي كه در نظر گرفتن شعور زمين، منظومه شمسي و در انتها كهكشانها ما را تا يك قدمي درك خالق متعال به عنوان شعور هستي مي رساند تا شايد بتوان بدين وسيله تصوري زيبا از آفرينش داشت و به بخش پوشيده عالم حيات (شعور و روح مواد) توجهي شايسته نمود.

چه بسا با پژوهشهاي جامع در اين زمينه شاخه اي از علم فراروي انسان قرار گيرد كه در مرحله اول پاسخگوي پرسشهاي بسياري همچون هوميوپاتي، روشن بيني، روح، خوابهاي صادقه، تله پاتي و نيروهاي مافوق طبيعه (البته از ديد علم زمان حال) باشد و در مرحله بعد گستره جديدي را در عالم وجود پيش روي ما قرار دهد.

 نتيجه ديگري كه از اين تئوري مي توان بدست اورد اين است كه با توجه به وجود شعور در تمام مواد، در نتيجه مصرف هر ماده غذايي و يا دارويي در بدن انسان تاثيراتي مي گذارد و به گونهاي در شكل گيري او موثر است و شايد بسياري از دستورات ديني از اين جهت قابل تفسير باشد.

 براي نمونه حرام بودن مصرف گوشت خوك، نجاست خوار بودن و رفتارهاي ناشايست اين حيوان بيان شده ! وقتي گوشت حيوان خورده مي شود به نظر منطقي نمي آيد كه علت فوق اين باشد اما با دقت در تئوري شعور مي توان پي برد چرا كه شعور خوك در گوشت آن وجود دارد و مي تواند انسان را هر چند ناچيز تحت تاثير قرار دهد.

همينطور در مورد حكم عدم استفاده از طلا در مردان كه ما در داروي هوميوپاتي طلا اثر بيماري زاي آن بر روي بيضه ها را مشاهده مي كنيم كه مي تواند توجيه اين حكم باشد. بدين ترتيب بايستي استفاده از مواد غير طبيعي (ناسازگار با بدن انسان) پرهيز كرد. زيرا كه دامنه اين تاثيرات فرا ترازآن است كه در ابتدا به چشم مي آمد،و از نظر پزشكي بايد كمترين دخالت ممكن انجام شود.

تئوري شعور در هومیوپاتی

تئوري شعور در هومیوپاتی

تئوري شعور در هومیوپاتی

اکثر بیماری ها در طب رایج بوسیله داروهای کورتونی و شیمیایی کنترل شده و بهبودی نسبی ایجاد میکند که موقت میباشند و بعد قطع داروها علایم مجدد عود میکنند. بویژه در دوران بارداری که مصرف داروهای کورتونی بر روی سلامت جنین و مادر می تواند اثرگزار باشد. اما بهترین روش درمان، درمان شگفت انگیز و معجزه گر هومیوپاتی می باشد که بدون عارضه از طریق تحریک و تقویت سیستم ایمنی و بازگرداندن نیروی حیات به بافت های درگیر، امکان جلوگیری از پیشرفت بیماری ، عود مکرر ،کاهش علایم و  مهمتر از همه درمان ریشه ای آن را بعد از گذراندن دوره های درمان در بیماران مبتلا فراهم می نماید.

به منظور برخورداری از خدمات مشاوره سلامت رایگان و درمان بیماری خود در یکی از کلینیک های مجازی سیناطب فرم پر کرده و منتظر تماس مشاورین ما بمانید.

کلینیک های مجازی سیناطب (برای ارسال شرح حال کلیک کنید)


مطالب مرتبط:

هومیوپاتی و درمان رفلاکس در کودکان و بزرگسالان

هومیوپاتی چیست؟

هومیوپاتی و چاقی

بیماری های قابل درمان در هومیوپاتی

داروهای هومیوپاتی

تشخیص و تجویز در هومیوپاتی

اثربخشی داروهای هومیوپاتی

هومیوپاتی دانشی ناشناخته

هومیوپاتی درمان بدون عارضه

درمان به روش هومیوپاتی

هومیوپاتی یا مشابه درمانی

بیماری های قابل درمان در هومیوپاتی

هدف درمان هومیوپاتی ،شناخت و درمان ناهنجاري ايجاد شده دربدن

تفاوت هومیوپاتی و طب رایج

ساير مطالبي که شايد از خواندن آنها لذت ببريد!

مطالبي که در ذيل مشاهده ميکنيد نزديک ترين مطالب از لحاظ محتوايي به مقاله اي است که آنرا مطالعه کرديد...

    شما هم نظر بدهید...

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

در خبرنامه بیتفا عضو شوید!

با عضویت در بیتفا، آخرین نوشته‌های بیتفا، پیشنهادهای ویژه و برخی مطالب آموزشی را در ایمیل خود دریافت کنید.

محبوب ترین مطالب

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...

طراحی و کدنویسی این سایت تماما با تیم بیتفا بوده و هرگونه کپی برداری حرام بوده و مورد رضایت ما نمی باشد. جهت خرید قالب تماس بگیرید.

09370245225

b i t f a c o @ g m a i l . c o m