هومیوپاتی و درمان رفلاکس در کودکان و بزرگسالان

صنعت دارو از فروش داروها برای این بیماری میلیون ها دلار بدست می آورد که البته این دارو ها فقط عوارض این بیماری را درمان می کنند نه علت اصلی سوزش دل را ، ضمن اینکه بعداز مدتی مصرف این داروها، بدن…

این مطلب توسط ادمین در تاریخ 31 ام مه 2017ارسال شده است.

جهت مطالعه هومیوپاتی و درمان رفلاکس در کودکان و بزرگسالان به سمت پایین اسکرول کنید.

هومیوپاتی و درمان رفلاکس در کودکان و بزرگسالان

صنعت دارو از فروش داروها برای این بیماری میلیون ها دلار بدست می آورد که البته این دارو ها فقط عوارض این بیماری را درمان می کنند نه علت اصلی سوزش دل را ، ضمن اینکه بعداز مدتی مصرف این داروها، بدن به آنها مقاومت نشان میدهد و چون علت اصلی این بیماری برطرف نشده، فرد ضمن عوارض دارویی تحمیل شده، به داروهای قویتری نیاز پیدا میکند.

بنابراین در درجه اول  با پیشگیری ساده از بروز این عوامل می توانید از وقوع این بیماری جلوگیری کنید.
سپس وقتی علت اصلی را پیدا کنید ، بهترین درمان را به راحتی پیدا خواهید کرد و اطمینان حاصل می کنید که بیماری شما باز نخواهد گشت. بهترین  درمان نه تنها  مبارزه کردن با علائم بیماری است  بلکه مبارزه با علت اصلی آن است. بدون معالجه ی علت ریشه ای بیماری، تقریبا خلاص شدن از این بیماری غیرممکن است.

هومیوپاتی معتقد است که آنچه که بدن ما را هماهنگ ساخته واز آن دفاع می نماید در واقع نیرو و یا خاصیت خود حیات است که نیروی حیاتی (Vital Force) نامیده می شود. تنها هنگامی که نیروی حیاتی دچار اختلال شود ما بیمار می شویم.
???
 سلامتی و بیماری از دیدگاه هومیوپاتی چگونه تعریف می شود؟
اجازه بدهید ابتدا نگاهی داشته باشیم به طب رایج فرض کنید بیماری، با شکایت زخم اثنی عشر به کلینیک گوارش مراجعه کند. متخصص گوارش داروهای لازم را برای او تجویز می کند. اگر بیمار، همزمان از اگزما هم شکایت کند، به متخصص پوست ارجاع داده می شود. درواقع در طب رایج بدن را به ارگانهای مختلف تقسیم می کنیم و هر متخصص از دیدگاه خاصی، بیمار را بررسی می کند. مثال بالا بیانگر طرز نگاه طب جزء نگر است.
اما دیدگاه هومیوپاتی این است، که این ارگانیسم که شامل اعضای مرتبط با هم است، دچار اختلالی شده و اگر این اختلال مرکزی را برطرف کنیم، علائم در ارگان های مختلف هم برطرف می شوند. این همان دید کل نگر است که راجع به آن صحبت شد. پزشک باید کلیه علائم، شامل علائم گوارشی و پوستی را در نظر بگیرد و براساس این کلیت، دارو تجویز کند.

ساير مطالبي که شايد از خواندن آنها لذت ببريد!

مطالبي که در ذيل مشاهده ميکنيد نزديک ترين مطالب از لحاظ محتوايي به مقاله اي است که آنرا مطالعه کرديد...

    شما هم نظر بدهید...

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

در خبرنامه بیتفا عضو شوید!

با عضویت در بیتفا، آخرین نوشته‌های بیتفا، پیشنهادهای ویژه و برخی مطالب آموزشی را در ایمیل خود دریافت کنید.

محبوب ترین مطالب

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...

طراحی و کدنویسی این سایت تماما با تیم بیتفا بوده و هرگونه کپی برداری حرام بوده و مورد رضایت ما نمی باشد. جهت خرید قالب تماس بگیرید.

09370245225

b i t f a c o @ g m a i l . c o m