درمان زگیل تناسلی

درمان زگیل تناسلی
زگیل از عفونتهای پوستی است.

زگیل ها زائده های پوستی هستند که برروی پوست بدن ظاهر شده و عامل تشکیل آنها ویروس پاپیلومای انسانی می باشد بیشتر از ۶۰ نوع ویروس پاپیلومای انسانی…

این مطلب توسط ادمین در تاریخ 14 ام نوامبر 2017ارسال شده است.

جهت مطالعه درمان زگیل تناسلی به سمت پایین اسکرول کنید.

درمان زگیل تناسلی

درمان زگیل تناسلی
زگیل از عفونتهای پوستی است.

زگیل ها زائده های پوستی هستند که برروی پوست بدن ظاهر شده و عامل تشکیل آنها ویروس پاپیلومای انسانی می باشد بیشتر از ۶۰ نوع ویروس پاپیلومای انسانی وجود دارد که بعضی از آنها باعث ایجاد زگیل برروی پوست می شود.

ویروس پاپیلومای انسانی باعث رشد سریع سلول های پوستی برروی لایه ی بیرونی پوست می شود. در اکثر برروی انگشتان، نزدیک ناخن ها و موارد، زگیل ها یا برروی دست ها ظاهر می شود.

بعضی از انواع ویروس پاپیلومای انسانی عامل بروز زگیل تناسلی هستند. انواع زگیل ها زگیل کف پا این نوع از زگیل عموما رنگ گوشت بدن و یا قهوه ای روشن بوده همراه آنها رگ های خونی لخته شده )نقاط سیاه( نیز وجود دارد. این نوع زگیل ها در نواحی آلت تناسلی و مقعد ظاهر می شوند.

زگیل تناسلی زگیل ها شبیه زائده های کوچک رنگ گوشت یا صورتی و یا قرمز می باشند. زگیل ها بدلیل ارتباط مستقیم با ویروس پاپیلومای انسانی که مسری است، بوجود می آیند. ویروس پاپیلومای انسانی از طریق تماس فرد با فرد و یا تماس مستقیم با وسایل استفاده شده توسط فرد آلوده منتقل می شود.

ویروس عامل زگیل تناسلی قادر به انتقال به سایر نقاط بدن نیز می باشد. ویروسی به نام ویروس پاپیلومای انسانی باعث بوجود آمدن زگیل می شود. زمانیکه خراش و یا زخم برروی پوست خود دارید، آلوده شدن به این ویروس راحت تر می باشد.

همچنین زگیل ها در نواحی ای از بدن که افراد اصلاح می کنند، شایع تر می باشد. امکان گسترش زگیل از ناحیه ای از بدن به ناحیه ای دیگر وجود دارد زگیل ها از قادر به انتقال از فردی به فرد دیگر هستند.

امکان گرفتن زگیل در نتیجه لمس زگیل دیگران وجود دارد. بعضی افراد از تماس با وسیله ی لمس شده توسط فرد مبتلا به زگیل همچون حوله وی ممکن است مبتلا به زگیل شوند. عموما چندماه طول می کشد که زگیل به اندازه کافی برای اینکه بشود آنرا دید بزرگ شود.

در اکثر موارد، زگیل های روی پوست بی ضرر و بی خطر بوده و بدون درمان برطرف می شوند. با اینحال زگیل های تناسلی می بایست توسط پزش بررسی شوند بعضی اوقات، زگیل بعد از درمان بازگشت کرده و بیشتر از یک نوع درمان برای نابودی آن لازم است.

هرچند پزشکان اقدام به درمان سریع زگیل ها می نمایند، اما بعضی از انواع زگیل به چندین نوع و یا جلسه درمان برای درمان کامل نیاز دارند.

درمان زگیل تناسلی

برای پیشگیری از ابتلا به زگیل های تناسلی، قدم های زیر نیز مفید می باشد


✅استفاده از کاندوم هنگام رابطه جنسی

✅رابطه جنسی مشروع و اجتناب از رابطه جنسی پرخطر

✅اجتناب از رابطه جنسی با هر کسی که نشانه های قابل دیدن زگیل تناسلی دارد.

زگیل در طب رایج بوسیله داروهای شیمیایی کنترل شده که بهبودی نسبی ایجاد میکنند که موقت میباشند و بعد قطع داروها علایم مجدد عود میکنند. بهترین روش درمان، درمان شگفت انگیز و معجزه گر هومیوپاتی می باشد که بدون عارضه از طریق تحریک و تقویت سیستم ایمنی و بازگرداندن نیروی حیات به بافت های درگیر، امکان جلوگیری از پیشرفت بیماری ، عود مکرر ،کاهش علایم و  مهمتر از همه درمان ریشه ای آن را بعد از گذراندن دوره های درمان در بیماران مبتلا فراهم می نماید.

به منظور برخورداری از خدمات مشاوره سلامت رایگان و درمان بیماری خود در یکی از کلینیک های مجازی سیناطب فرم پر کرده و منتظر تماس مشاورین ما بمانید.

کلینیک های مجازی سیناطب


مطالب مرتبط: درمان زگیل تناسلی

زگیل و بهترین روش درمان زگیل

درمان بیماری های پوستی به کمک هومیوپاتی

کلینیک پوست و مو

هومیوپاتی، بهترین روش درمان بیماری ها

ساير مطالبي که شايد از خواندن آنها لذت ببريد!

مطالبي که در ذيل مشاهده ميکنيد نزديک ترين مطالب از لحاظ محتوايي به مقاله اي است که آنرا مطالعه کرديد...

    شما هم نظر بدهید...

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

در خبرنامه بیتفا عضو شوید!

با عضویت در بیتفا، آخرین نوشته‌های بیتفا، پیشنهادهای ویژه و برخی مطالب آموزشی را در ایمیل خود دریافت کنید.

محبوب ترین مطالب

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...

طراحی و کدنویسی این سایت تماما با تیم بیتفا بوده و هرگونه کپی برداری حرام بوده و مورد رضایت ما نمی باشد. جهت خرید قالب تماس بگیرید.

09370245225

b i t f a c o @ g m a i l . c o m