هومیوپاتی و سرطان-۲

( هومیوپاتی و سرطان)عوامل بيماري زا در ارگانهايي كه داراي نقطه ضعف در اين زمينه هستند، باعث بروز بيماري سرطان مي شوند البته در هوميوپاتي عوامل سرطان زا بسيار وسيعتر از پزشكي كلاسيك در نظر گرفته مي شوند و مشكلات روحي و…

این مطلب توسط ادمین در تاریخ 10 ام جولای 2017ارسال شده است.

جهت مطالعه هومیوپاتی و سرطان-۲ به سمت پایین اسکرول کنید.

هومیوپاتی و سرطان-۲

( هومیوپاتی و سرطان)عوامل بيماري زا در ارگانهايي كه داراي نقطه ضعف در اين زمينه هستند، باعث بروز بيماري سرطان مي شوند البته در هوميوپاتي عوامل سرطان زا بسيار وسيعتر از پزشكي كلاسيك در نظر گرفته مي شوند و مشكلات روحي و عاطفي نقش بسيار مهمتري نسبت به عوامل غذايي و محيطي دارند.

هومیوپاتی و سرطان

در كلينيك هوميوپاتي، در درصد بالايي از موارد ابتلا به سرطان ، با بررسي شرايط زندگي بيماران، رد پاي مشكلات روحي و عاطفي ديده مي شود بهبود اين شرايط ناگوار در درمان سرطان نقش به سزايي دارد.به جرات ميتوان گفت اگر انسان از يك زندگي متعادل و بدون استرس برخوردار شود از غذاهاي طبيعي و به مقدار لازم استفاده نمايد، احتمال دچار شدن وي به سرطان و يا هر بيماري خطرناك ديگري به شدت كاهش مي يابد.

سرطان و هومیوپاتی

درمان سرطان در هوميوپاتي نيز، مانند هر بيماري ديگري انجام مي شود و با شناسايي چگونگي اختلالات بدن و با توجه به نشانه هاي ظاهري بيمار و تحريك سيستم ايمني و حياتي بيمار به سمت درمان حركت شروع مي شود لوازم و توان لازم براي غلبه بر سرطان در بدن نهاده شده است. سلولهاي خوني اختصاصا مسئول نابود كردن سلولهاي سرطاني هستند. ثابت شده است اين گلبولهاي سفيد اختصاصي همواره مراقب بروز چنين وضعيتي(سرطان) هستند و با بروز نخستين سلولهاي سرطاني، آنها را شناسايي و نابود مي كنند.نويسنده معتقد است احتمالا هر انساني در طول زندگي خود ، چندين بار دچار سرطان در سطح سلولي مي شود و سيستم ايمني بدن آن را به آساني كنترل و درمان مي كند ، و فرد هيچ گاه متوجه چنين اتفاقي در خود نمي شود. مشكل زماني خود را نشان مي دهد كه سيستم دفاعي و حياتي انسان به علت عوامل سرطان زا نتواند وظيفه خود را به درستي انجام دهد، اگرسلولي كنترل نشود، ما پي به بيماري سرطان مي بريم البته تا اندازه زيادي هم دير شده است. بنابراين به آساني مي فهميم درمان هوميوپاتي با بازسازي توان بدن، بر سرطان هم مي تواند غلبه كند.اما ٧٠ درمان بيماريهاي مختلف با يكديگر چندان قابل مقايسه نيست.زيرا هر كدام به هم ريختگي و پيچيدگي خاصي را در بدن ايجاد كرده و درمانهاي سركوب گرانه در آلوپاتي هم با تحليل نيروي حياتي بيمار، درمان هوميوپاتي را سخت تر مي كند.

هومیوپاتی و سرطان

در نظر بگيريد كه بيماري مانند يك يا چند گره در يك ريسمان باشد و درمان هوميوپاتي مانند باز كردن گره هاست. درمان آلوپاتي را مي توان كشيدن زياد ريسمان ، شيمي درماني، راديوتراپي… و يا بريدن ريسمان ( جراحي) را در نظر گرفت. در اين حال باز كردن گره هاي ريسمان در حالتي كه يك يا چند گره تنها وجود دارد ، كار آساني است كه با دقت مي توان آن را انجام داد. اما اگر تعداد بسيار زيادي گره وجود داشت پيش تر به علت بريده شدن و يا كششهاي بيمورد گره ها سفت تر شده است. انتظارمي رود كه بتوان به آساني اين كلاف در هم پيچيده را باز كرد.سرطان پيشرفته مصداق ان كلاف است. به همين علت بسياري از هوميوپاتها در درمان كامل سرطان اين روش را عملا غير ممكن مي دانند، درمان بسته به شدت و مرحله سرطان دارد.

هومیوپاتی و سرطان

البته در موارد پيشرفته سرطان نيز مي توان از هوميوپاتي سود برد. چرا كه هوميوپاتي مي تواند علاوه بر كم كردن دردها و آلام بيمار ، از نظر روحي و عصبي آرامش و رهايي به بيمار بدهد و افسردگي او را تا حد زيادي بر طرف نمايد. حتي كساني كه تحت درمان شيمي درماني هستند، با كاهش قابل ملاحظه عوارض شيمي درماني (ريزش موها، درد هاي مختلف جسمي، تهوع، بي اشتهايي،افسردگي و…) كيفيت بسيار بهتري به زندگي آنها بدهد ودرعمل نيز طول عمر آنان را افزايش مي يابد.گرچه انتظار درمان قطعي را در اين موارد پيشرفته نداريم.به طور خلاصه هوميوپاتي در درمان سرطانها مي تواند بسيار موفق عمل كند به ويژه اگر اين سرطانها در مراحل اوليه باشند و با درمانهاي سركوب گرايانه آلوپاتي پيچيده نشده باشند.

هومیوپاتی و سرطان

هوميوپاتي
از درمان تا شفا
دكترفاضل حميدبهنام

ساير مطالبي که شايد از خواندن آنها لذت ببريد!

مطالبي که در ذيل مشاهده ميکنيد نزديک ترين مطالب از لحاظ محتوايي به مقاله اي است که آنرا مطالعه کرديد...

    شما هم نظر بدهید...

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

در خبرنامه بیتفا عضو شوید!

با عضویت در بیتفا، آخرین نوشته‌های بیتفا، پیشنهادهای ویژه و برخی مطالب آموزشی را در ایمیل خود دریافت کنید.

محبوب ترین مطالب

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...

طراحی و کدنویسی این سایت تماما با تیم بیتفا بوده و هرگونه کپی برداری حرام بوده و مورد رضایت ما نمی باشد. جهت خرید قالب تماس بگیرید.

09370245225

b i t f a c o @ g m a i l . c o m