ناتوانى جنسى در مردان‏

ناتوانى جنسى در مردان‏

ناتوانى جنسى در مردان‏ : امروزه بعلت ماشينى شدن زندگى و تراكم جمعيت و زندگى دور از طبيعت و مصرف داروهاى شيميائى داراى عوارض جانبى و گرفتاريهاى روحى و روانى و كم شدن فعاليت‏هاى جسمى…

این مطلب توسط ادمین در تاریخ 25 ام اکتبر 2018ارسال شده است.

جهت مطالعه ناتوانى جنسى در مردان‏ به سمت پایین اسکرول کنید.

ناتوانى جنسى در مردان‏

ناتوانى جنسى در مردان‏

ناتوانى جنسى در مردان‏ : امروزه بعلت ماشينى شدن زندگى و تراكم جمعيت و زندگى دور از طبيعت و مصرف داروهاى شيميائى داراى عوارض جانبى و گرفتاريهاى روحى و روانى و كم شدن فعاليت‏هاى جسمى و مصرف بيش از اندازه بعضى غذاها مانند مصرف كاهو و گوجه ‏فرنگى در تمام سال و از همه بدتر عدم در نظر گرفتن مزاج افراد و تطبيق آن با مواد غذائى كه مصرف مى‏كنند و متأسفانه در زمان حاضر هم پزشكان و هم عده زيادى از مردم اين امر مهم و اساسى را قبول ندارند و بسيارى از عوامل ديگر سبب شده‏اند كه عده زيادى از مردان جوان و ميان سال به ناتوانى جنسى مبتلا باشند و هر روز مشاهده مشود كه عده زيادى از همسران جوان يا ميان سال مانند خواهر و برادر باهم زندگى مى‏كنند.

درصورتى‏كه در زمان قديم ندرتا مردى پيدا مى‏شد كه ناتوانى جنسى داشته باشد بخصوص در كشورهاى صنعتى تعداد افراد مبتلا به ضعف قواى جنسى بحدى است كه پزشكان متخصص دستگاه تناسلى هم بعلت پنهان نگه داشتن اين نقيصه نمى‏توانند آمار دقيقى از اين افراد تهيه نمايند به‏ هرحال در زمان حاضر داروهائيكه براى جلوگيرى يا كنترل قند خون بكار برده مى‏شود و داروهاى افسردگى و فشار خون و بسيارى از داروهاى هورمونى و داروهاى شل‏كننده و مواد مخدر و امثالهم بيش از هر عامل ديگر در ناتوانى جنسى مردان و زنان موثر مى‏باشند. اين داروها از سوئى روى غده مترشحه هورمون‏هاى جنسى اثر مى‏گذارد و از سوى ديگر ورود خون را در قضيب كه بايد با فشار تمام انجام شود كند مى‏كنند و اين امر سبب مى‏شود كه نعوظ يا انجام نشود يا بطور ناقص انجام شود.

ناتوانى جنسى در مردان‏

ناتوانى جنسى در مردان باوجود آنكه مى‏تواند اسباب مختلف داشته باشد امّا در چند حالت خلاصه مى‏شود.

حالت اول هنگامى است كه حركت آلت تناسلى ناقص است لكن تمايل جنسى بحال طبيعى است اين حالت بيشتر در اثر پرى بدن از اخلاط رطوبى و بلغمى است و معمولا مزاج اين افراد سرد است.

اين افراد با خوردن منضج و مسهل ‏هاى گرم مزاج و پاك كردن بدن از اخلاط و مواد زائد و بدنبال آن مصرف شربتهاى مقوى جنسى و مقوى اعصاب مداوا مى‏شوند. اين افراد بايد برنامه ورزشى داشته باشند و از گرفتاريهاى روحى و روانى بپرهيزند.

امّا هنگامى كه نعوظ ناقص و تمايل به عمل مقاربت هم كم باشد يا تمايل بكلى از بين رفته باشد مداواى اين بيمارى مشكل‏تر است و اسباب اين بيمارى بيشتر به مراكز عصبى داخل جمجمه مربوط مى‏شوند.

براى مداواى اين افراد ضمن پاك كردن بدن از اخلاط مختلف لازم است ساير جوانب امر را هم در نظر بگيرند و قسمتى از مداواى آنان وسيله دارو و قسمتى ديگر با تحريكات عصبى و روحى و روانى انجام شود مانند نگاه كردن بر صحنه‏ هاى مقاربت حيوانات و يا عكسها و يا فيلمهائى كه پزشكان متخصص دستگاه تناسلى باين منظور تهيه كرده‏اند ضمنا گردش و ورزش و تفريحات سالم براى آنان مفيد مى‏باشد.

اختلالات جنسی در بیماران ام اس

ارتباط خودارضایی با ضعف جنسی و انزال زودرس

نکاتی درمورد روابط جنسی مناسب

 

ساير مطالبي که شايد از خواندن آنها لذت ببريد!

مطالبي که در ذيل مشاهده ميکنيد نزديک ترين مطالب از لحاظ محتوايي به مقاله اي است که آنرا مطالعه کرديد...

    شما هم نظر بدهید...

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

در خبرنامه بیتفا عضو شوید!

با عضویت در بیتفا، آخرین نوشته‌های بیتفا، پیشنهادهای ویژه و برخی مطالب آموزشی را در ایمیل خود دریافت کنید.

محبوب ترین مطالب

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...

طراحی و کدنویسی این سایت تماما با تیم بیتفا بوده و هرگونه کپی برداری حرام بوده و مورد رضایت ما نمی باشد. جهت خرید قالب تماس بگیرید.

09370245225

b i t f a c o @ g m a i l . c o m