درمان و پیشگیری از سرماخوردگی به روش هومیوپاتی

درمان و پیشگیری از سرماخوردگی به روش هومیوپاتی

قرن اخیر شاهد پیشرفتهای بزرگ دانش پزشکی در حوزه کشف و درمان بسیاری از بیماریهای صعب العلاج بوده است.

?ساخت آنتی بیوتیکهای وسیع الطیف،…

این مطلب توسط ادمین در تاریخ 31 ام اکتبر 2017ارسال شده است.

جهت مطالعه درمان و پیشگیری از سرماخوردگی به روش هومیوپاتی به سمت پایین اسکرول کنید.

درمان و پیشگیری از سرماخوردگی به روش هومیوپاتی

درمان و پیشگیری از سرماخوردگی به روش هومیوپاتی

قرن اخیر شاهد پیشرفتهای بزرگ دانش پزشکی در حوزه کشف و درمان بسیاری از بیماریهای صعب العلاج بوده است.

?ساخت آنتی بیوتیکهای وسیع الطیف، انواع واکسنها برای اغلب بیماریهای عفونی و انواع داروهای ضد التهاب با حداقل عوارض جانبی از جمله این پیشرفتهاست. با این وجود هنوز برای درمان و پیشگیری از سرماخوردگی راه حل قابل قبولی پیدا نشده است.

? عده ای واکسن آنفلونزا را پیشنهاد میکنند.

? واکسنی که به اذعان سازندگان آن تنها برای پیشگیری از آنفلونزا و نه سرماخوردگی ساخته شده است. از این رو تنها برای بیماران سالخورده و مبتلایان به ضعف سیستم ایمنی توصیه می شود اما در بازار آشفته ایران با تبلیغات بسیار برای همه تجویز می شود.

?مصرف به موقع آنتی بیوتیکهای قوی نیز راه حل خوبی برای موارد عفونی است.

?? تقویت سیستم ایمنی و خصوصا مصرف ویتامین ث نیز هنوز به قوت خود باقیست.

⭐️ اما باید اعتراف کرد که هنوز بهترین راه حل این است که به محض دیدن یک بیمار سرماخورده تا آنجا که می شود از او فاصله بگیرید. پنجره ها را باز کنید و دعا کنید که ویروس به شما منتقل نشده باشد. چراکه اگر سرمابخورید هیچ راه حلی برایتان باقی نمی ماند جز اینکه دو سه روز از کار و زندگی بیفتید و تنها در رخت خواب استراحت کنید.

☘️ و اما هومیوپاتی و درمان و پیشگیری از سرماخوردگی به روش هومیوپاتی

? هومیوپاتی سالهاست که برای سرما خوردگیهای فصل پاییز راه حل جالبی پیدا کرده است‌.

✅ در این شاخه از طب، پزشک با در دست داشتن گنجینه بزرگی از داروهای طبیعی، تلاش می کند دارویی برای بیمارش تجویز کند که تمامی علائم و عوارض بیماری را یکجا پوشش دهد.

?در این طب هدف رفع علائم سرماخوردگی نیست بلکه یافتن نقص سیستم ایمنی افراد است. همان نقصی که ویروس یا میکروب با سوء استفاده از آن وارد بدن او شده و او را بیمار کرده است. بنابراین در گرفتن شرح حال نه تنها علائم بیماری مورد توجه قرار می گیرد، بلکه علائم مزاجی و شخصیتی فرد نیز مورد توجه ویژه می باشد. در نهایت دارو تجویز می شود.

? بد نیست چند تا از خصوصیات انحصاری داروهای هومیوپاتی سرماخوردگی را با هم مرور کنیم. درمان و پیشگیری از سرماخوردگی به روش هومیوپاتی

✅ داروهای هومیوپاتی برخلاف طب رایج بسیار ارزان قیمت هستند. با وجودیکه این داروها همگی وارداتی بوده و از کشورهای اروپایی مانند آلمان و انگلیس وارد کشور می شوند، از آنجاییکه مقدارداروی مورد نیاز برای تکمیل درمان سرماخوردگی بسیار کم است، هزینه آن بسیار کم بوده و به کمتر از ده هزار تومان می رسد.

✅ نکته دوم و با اهمیت قابلیت درمان سریع سرماخوردگی توسط هومیوپاتی است. البته این زمان بستگی مستقیم به نوع بیماری و قدرت سیستم ایمنی فرد داشته و طبیعتا در افراد مختلف متفاوت است. اما در مجموع این زمان نسبت به زمان درمان در طب رایج بسیار کوتاه تر است.

✅ نکته سوم بی عارضه بودن درمان هومیوپاتی در سرماخوردگی است.

عوارضی مانند اسهال، یبوست، به هم ریختگی دستگاه گوارش، خشکی و سوزش بینی که همگی حاصل مصرف آنتی بیوتیکها و آنتی هیستامینهاست، در هومیوپاتی اصلا وجود ندارد.

? جالب اینکه بسیار ازعوارض طولانی مدت سرماخوردگی مانند سرفه های خشک، ترشحات پشت حلق و آلرژی وتنگی نفس که در صورت بروز، بسیار آزار دهنده هستند، با داروهای هومیوپاتی قابل درمان هستند.

✅ چهارمین نکته قابلیت پیشگیری سرماخوردگی در هومیوپاتی است.

? روش کار بسیار ساده است. اگر شما هم سرماخورده اید و به مطب یک هومیوپات مراجعه نموده اید، بعد از اتمام ویزیت و تجویز دارو از پزشکتان خواهش کنید کمی بیشتر دارو در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید یک تا دو دوز از آن دارو را به سایر اعضاء خانواده تان بدهد. خواهید دید که این دوز برای جلوگیری از بیمار نشدن آنها چقدر موثر خواهد بود.

✅ پنجمین و آخرین نکته قابلیت درمان استعداد بالای افراد به سرماخوردگی است.

در هومیوپاتی قابلیت درمان استعداد به سرماخوردگی وجود دارد. این امر خصوصا در مورد افرادی صادق است که به دلیل ضعف سیستم ایمنی زود به زود سرما می خورند. افراد مبتلا به سینوزیت و لوزه سوم نیز می توانند با مصرف داروهای هومیوپاتی امیدوار باشند در فصل سرما کمتر سرما خورده و بعد از مدتی به درمان کامل دست پیدا نمایند.

ذهن آرام من و شما ?
پلی ست به سوی جسم و روح سالم
???

درمان و پیشگیری از سرماخوردگی به روش هومیوپاتی

بسیاری از بیماری ها از جمله سرماخوردگی های مکررو وطولانی در طب رایج بوسیله داروهای کورتونی و شیمیایی و هورمونی کنترل شده و بهبودی نسبی ایجاد میکند که موقت میباشند و بعد قطع داروها علایم مجدد عود میکنند. بهترین روش درمان، درمان شگفت انگیز و معجزه گر هومیوپاتی می باشد که بدون عارضه از طریق تحریک و تقویت سیستم ایمنی و بازگرداندن نیروی حیات به بافت های درگیر، امکان جلوگیری از پیشرفت بیماری ، عود مکرر ،کاهش علایم و  مهمتر از همه درمان ریشه ای آن را بعد از گذراندن دوره های درمان در بیماران مبتلا فراهم می نماید.

به منظور برخورداری از خدمات مشاوره سلامت رایگان و درمان بیماری خود در یکی از کلینیک های مجازی سیناطب فرم پر کرده و منتظر تماس مشاورین ما بمانید.

کلینیک های مجازی سیناطب

درمان و پیشگیری از سرماخوردگی به روش هومیوپاتی


مطالب مرتبط:

چگونه سرما نخوریم

چگونه سرماخوردگی را بدون دارو درمان کنیم

حساسیت و سرماخوردگی های مکرر کودکان

شیوع سرماخوردگی در فصل سرما

چگونه گرفتگی بینی را در سرماخورگی درمان کنیم؟

یشگیری و درمان آنفلونزا در طب هومیوپاتی

دمنوشی شگفت انگیز برای پیشگیری از سرماخوردگی

داروهای گیاهی ضد سرماخوردگی

پیشگیری از سرماخوردگی

روش های خانگی مقابله با سرماخوردگی

کلینیک مقاوم سازی، سرماخوردگی و آنفلونزا

ساير مطالبي که شايد از خواندن آنها لذت ببريد!

مطالبي که در ذيل مشاهده ميکنيد نزديک ترين مطالب از لحاظ محتوايي به مقاله اي است که آنرا مطالعه کرديد...

    شما هم نظر بدهید...

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

در خبرنامه بیتفا عضو شوید!

با عضویت در بیتفا، آخرین نوشته‌های بیتفا، پیشنهادهای ویژه و برخی مطالب آموزشی را در ایمیل خود دریافت کنید.

محبوب ترین مطالب

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...

طراحی و کدنویسی این سایت تماما با تیم بیتفا بوده و هرگونه کپی برداری حرام بوده و مورد رضایت ما نمی باشد. جهت خرید قالب تماس بگیرید.

09370245225

b i t f a c o @ g m a i l . c o m