داروهای گیاهی ضد سرماخوردگی

داروهای گیاهی جهت درمان سرماخوردگی

دمنوش چهار گل (ترکیب گل ختمی همراه با بنفشه، محمدی و پنیرک) یکی از رایج ترین دمنوش ها برای درمان سرماخوردگی محسوب می شود.

?از آنجایی که بیشتر گیاهان دارویی در مقابل حرارت…

این مطلب توسط ادمین در تاریخ 15 ام اکتبر 2017ارسال شده است.

جهت مطالعه داروهای گیاهی ضد سرماخوردگی به سمت پایین اسکرول کنید.

داروهای گیاهی ضد سرماخوردگی

داروهای گیاهی جهت درمان سرماخوردگی

دمنوش چهار گل (ترکیب گل ختمی همراه با بنفشه، محمدی و پنیرک) یکی از رایج ترین دمنوش ها برای درمان سرماخوردگی محسوب می شود.

?از آنجایی که بیشتر گیاهان دارویی در مقابل حرارت بالا آسیب می بینند، افراد باید از ریختن آب جوش بر روی آن ها پرهیز کنند.

?افراد برای تهیه دمنوش چهار گل باید نسبت های مساوی از گیاهان گل ختمی، بنفشه، محمدی و پنیرک را با هم ترکیب کنند و این مخلوط را به مدت ۱۵ دقیقه در یک قوری چینی دم کنند.

?نوشیدن دمنوش چهارگل برای مبتلایان به ضعف سیستم ایمنی بدن، مشکلات و عفونت های مزمن ریه و سرفه های خشک مفید است.

?دمنوش چهار گل دارای طبع معتدل است، بنابراین مصرف روزانه ۲ استکان و به مدت بیش از ۲۰ روز از این گیاه هیچ عارضه ای را برای افراد در بر ندارد.

?از دیگر خواص این دم‌کرده می توان به خاصیت خواب آوری آن اشاره کرد. از این رو، بهترین زمان مصرف این گیاه قبل از خواب است.

?گیاه سپستان به دمنوش چهار گل را برای افراد دارای مزاج گرم مفید خواند و یادآور شد: برای اینکه طبع این دم‌کرده به سمت گرمی نیز رود، افزودن هل به آن ضروری است.

?پدمنوش چهارگل تا ۲ ساعت پس از دم کشیدن قابل استفاده است زیرا در مجاورت هوا به سرعت اکسید نمی شود و بهتر است این دمکرده همراه با خرمای خشک شده، کشمش بدون روغن و پارافین یا عسل مصرف شود.

?استفاده از دمنوش چهارگل به همراه گیاه سرخارگل برای افراد سیگاری که به عفونت ریوی دچار هستند و مبتلایان به فاویسم فوق العاده موثر است.

?مصرف دمکرده چهارگل به همراه گل زوفا نیز برای مبتلایان به عفونت ریه بسیار موثر است.

⛔️زنان باردار و کودکان زیر یک سال و ۶ ماه باید از مصرف دمنوش چهارگل خودداری کنند.

 

سرماخوردگی های مکرر در طب رایج بوسیله داروهای کورتونی و محلوله های شیمیایی کنترل شده و بهبودی نسبی ایجاد میکند که موقت میباشند و بعد قطع داروها علایم مجدد عود میکنند. بهترین روش درمان، درمان شگفت انگیز و معجزه گر هومیوپاتی می باشد که بدون عارضه از طریق تحریک و تقویت سیستم ایمنی و بازگرداندن نیروی حیات به بافت های درگیر، امکان جلوگیری از پیشرفت بیماری ، عود مکرر ،کاهش علایم و  مهمتر از همه درمان ریشه ای آن را بعد از گذراندن دوره های درمان در بیماران مبتلا فراهم می نماید.

به منظور برخورداری از خدمات مشاوره سلامت رایگان و درمان بیماری خود در یکی از کلینیک های مجازی سیناطب فرم پر کرده و منتظر تماس مشاورین ما بمانید.

کلینیک های مجازی سیناطب

ساير مطالبي که شايد از خواندن آنها لذت ببريد!

مطالبي که در ذيل مشاهده ميکنيد نزديک ترين مطالب از لحاظ محتوايي به مقاله اي است که آنرا مطالعه کرديد...

    شما هم نظر بدهید...

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

در خبرنامه بیتفا عضو شوید!

با عضویت در بیتفا، آخرین نوشته‌های بیتفا، پیشنهادهای ویژه و برخی مطالب آموزشی را در ایمیل خود دریافت کنید.

محبوب ترین مطالب

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...

طراحی و کدنویسی این سایت تماما با تیم بیتفا بوده و هرگونه کپی برداری حرام بوده و مورد رضایت ما نمی باشد. جهت خرید قالب تماس بگیرید.

09370245225

b i t f a c o @ g m a i l . c o m