نقش عوامل معنوی در ارتقای سلامت۲

نقش عوامل معنوی در ارتقای سلامت۲

سوال اینجاست که چه اتفاقی در اینجا افتاده است ؟ پاسخ بسیار، ساده است. وقتی که فرد عصبانی میشود، تورم سلولی بلافاصله بعد ازعصبانیت اتفاق میافتد و این تورم…

این مطلب توسط ادمین در تاریخ 14 ام مارس 2018ارسال شده است.

جهت مطالعه نقش عوامل معنوی در ارتقای سلامت۲ به سمت پایین اسکرول کنید.

نقش عوامل معنوی در ارتقای سلامت۲

نقش عوامل معنوی در ارتقای سلامت۲

سوال اینجاست که چه اتفاقی در اینجا افتاده است ؟ پاسخ بسیار، ساده است. وقتی که فرد عصبانی میشود، تورم سلولی بلافاصله بعد ازعصبانیت اتفاق میافتد و این تورم سلولی، سیستم گوارشی فرد را تحت تاثیر قرار میدهد و سیستم گوارشی متورم شده که نهایتا منجر به افزایش اسید و ریفلاکس و درد میشود یا در عروق مغزی مجددا این تورم منجر به پرخونی و درد میگردد و میگرن این فرد استارت میخورد یا مثلا در عروق خونی این فرد همین تورم باعث سفت شدگی جدار عروق وافزایش فشار خون، تپش قلب و مشکلات عدیده دیگری می گردد. حتی بعد از یکی دو روز دیده میشود که مفاصل این افراد شروع به درد گرفتن میکنند به این دلیل که تورم بافتی در سطوح مفصلی این افراد وجود دارد و سلولهای مختلف یک فرد را نمیتوان از هم جدا کرد. این عصبانیت و استرس مفاصل و عروق و تمام بافتهای این فرد را تحت تاثیر خود قرار میدهد. وقتی تورم اتفاق افتاد، درد و مشکلات متناسب با هر قسمتی که این تورم آن را درگیر کرده است اتفاق می افتد. در مسیر راههای عصبی نیز این تورم وجود دارد و مشاهده میشود افرادی که زمینه بیماری ام اس را دارند ، بعد از یک استرس روحی روانی، علایم بیماری از جمله گزگز و مور مور شدن یا بی حسی یا علایمی شبیه فلجی در آنها بروز میکند. حتی در بیماریهای دیگر، بطور مثال سینوزیت نیز، استرس و عصبانیت سینوس ها را  فعال کرده و علایمی شبیه سرماخوردگی و بیخوابی نشان میدهد.

تمام این بیماریها با یک استرس و یک عصبانیت و عدم کنترل روحی در فرد اتفاق می افتند و متاسفانه درمانهایی که ما در طب رایج برای این بیماری ها داریم هیچ کدام در سطح فکری و اندیشه های فرد وارد نمیشوند و اصلا دستورالعملی برای این موارد وجود ندارد ، ما طبیبی نداریم که نسخه ای برای عصبانی نشدن و انجام دادن یا ندادن خیلی از کارها، به منظور پیشگیری از ایجاد تورم سلولی تجویز کند و نهایتا وقتی بیمار برای دردهای مفصلی به  پزشکی مراجعه میکند  و پزشک جز تجویز کورتون نسخه دیگری برای وی ندارد، این درمان چه فایده ای دارد؟ بعد از تزریق کورتن، عوارض بسیار زیادی هست که سراغ فرد میاید و بعد از تزریق نیز تنها یکی دو روز دردها کاهش پیدا میکند. کورتون اولا سیستم ایمنی بدن را ضعیف میکند و ثانیا فرد بیمار یاد نمیگیرد و نمیداند که این عصبانیت بوده و هست که باعث دردهای مفصلی وی میشود، بنابراین با بروز مجدد عصبانیت و تنش های روحیِ بعدی، درد های بیمار دوباره عود کرده و با شدت بیشتری علایم برمیگردنند. (ای سلیم آب ز سرچشمه ببند/ که چو پر شد نتوان بستن جو)
ادامه دارد…….
نویسنده: دکتر مهدی فاطمی مهر

اکثر بیماری ها در طب رایج بوسیله داروهای کورتونی و شیمیایی کنترل شده و بهبودی نسبی ایجاد میکند که موقت میباشند و بعد قطع داروها علایم مجدد عود میکنند. بهترین روش درمان، درمان شگفت انگیز و معجزه گر هومیوپاتی می باشد که بدون عارضه از طریق تحریک و تقویت سیستم ایمنی و بازگرداندن نیروی حیات به بافت های درگیر، امکان جلوگیری از پیشرفت بیماری ، عود مکرر ،کاهش علایم و  مهمتر از همه درمان ریشه ای آن را بعد از گذراندن دوره های درمان در بیماران مبتلا فراهم می نماید.

به منظور برخورداری از خدمات مشاوره سلامت رایگان و درمان بیماری خود در یکی از کلینیک های مجازی سیناطب فرم پر کرده و منتظر تماس مشاورین ما بمانید.

کلینیک های مجازی سیناطب


مطالب مرتبط:

درمان یبوست کودکان

علائم یبوست و درمان آن به روش هومیوپاتی

بهترین و موثرترین روش درمان یبوست

بیماری های قابل درمان در هومیوپاتی

داروهای هومیوپاتی

تشخیص و تجویز در هومیوپاتی

اثربخشی داروهای هومیوپاتی

هومیوپاتی دانشی ناشناخته

هومیوپاتی درمان بدون عارضه

درمان به روش هومیوپاتی

هومیوپاتی یا مشابه درمانی

بیماری های قابل درمان در هومیوپاتی

هدف درمان

نقش عوامل معنوی در ارتقای سلامت۲

نقش عوامل معنوی در ارتقای سلامت۲

نقش عوامل معنوی در ارتقای سلامت۲

نقش عوامل معنوی در ارتقای سلامت۲

 

 

ساير مطالبي که شايد از خواندن آنها لذت ببريد!

مطالبي که در ذيل مشاهده ميکنيد نزديک ترين مطالب از لحاظ محتوايي به مقاله اي است که آنرا مطالعه کرديد...

    شما هم نظر بدهید...

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

در خبرنامه بیتفا عضو شوید!

با عضویت در بیتفا، آخرین نوشته‌های بیتفا، پیشنهادهای ویژه و برخی مطالب آموزشی را در ایمیل خود دریافت کنید.

محبوب ترین مطالب

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...

طراحی و کدنویسی این سایت تماما با تیم بیتفا بوده و هرگونه کپی برداری حرام بوده و مورد رضایت ما نمی باشد. جهت خرید قالب تماس بگیرید.

09370245225

b i t f a c o @ g m a i l . c o m