درمان به روش هومیوپاتی

???شيوه درماني هوميوپاتي يكي از رايج‌ترين شيوه‌هاي درماني طب مكمل محسوب مي‌شود كه به‌عنوان درمان اصلي يا كمكي براي درمان بسياري از بيماري‌هاي جسم و روح مورد استفاده قرار مي‌گيرد. در اين شيوه درمانگر با تحريك سيستم ايمني و حياتي بدن بيمار…

این مطلب توسط ادمین در تاریخ 05 ام ژوئن 2017ارسال شده است.

جهت مطالعه درمان به روش هومیوپاتی به سمت پایین اسکرول کنید.

درمان به روش هومیوپاتی

???شيوه درماني هوميوپاتي يكي از رايج‌ترين شيوه‌هاي درماني طب مكمل محسوب مي‌شود كه به‌عنوان درمان اصلي يا كمكي براي درمان بسياري از بيماري‌هاي جسم و روح مورد استفاده قرار مي‌گيرد. در اين شيوه درمانگر با تحريك سيستم ايمني و حياتي بدن بيمار به واسطه فرآورده‌ها و داروهاي هوميوپاتي به درمان و تسكين دردهاي او كمك مي‌كند؛ داروها و فرآورده‌هايي كه بالغ بر ۷۰ درصد آن‌ها با منشا گياهي و مابقي آن‌ها با استفاده از عناصر حيواني و معدني مانند فلزات و نمك‌هاي اسيدي تهيه شده است. هوميوپاتي از سوي درمانگران بسياري براي درمان بيماري‌هاي جسم و روح توصيه مي‌شود. اين شيوه درماني خوشبختانه قابل ارائه به تمامي گروه‌هاي سني است و در گروه درمان‌هاي غيرتهاجمي در جهان جاي مي‌گيرد. ????

  ???
علت بيماري مهم‌تر از درمان!

 يكي از ويژگي‌هاي بسيار ارزنده شيوه درماني هوميوپاتي، ريشه‌يابي و بررسي علل بيماري در بيمار است. در اين شيوه درمانگران پيش از آن‌كه به درمان بيمار بپردازند براي شناسايي دلايل بروز بيماري در فرد اقدام مي‌كنند. به اين ترتيب پس از شناسايي دليل بيماري و از بين بردن اختلال موجود در اندام‌هاي دروني بدن و ايجاد تعادل در جسم بيمار براي درمان او اقدام مي‌كنند. به اين ترتيب اگر اختلال اندام‌ها به‌گونه‌اي باشد كه هوميوپاتي قادر به درمان آن نباشد بيمار فرصت خود را از دست نداده و بلافاصله مي‌تواند شيوه‌هاي ديگر درماني را انتخاب كند و مزيت ديگر آن، اين است كه درمان ريشه‌اي بيماري‌ها مي‌تواند نقش بزرگي در پيشگيري از ابتلا به همان بيماري يا بيماري‌هاي مشابه داشته باشد.
هوميوپاتي در درمان بيماري‌هاي مختلفي مي‌تواند به‌عنوان درمان اصلي يا درمان كمكي مفيد واقع شود.? درمانگران اين شيوه درماني مي‌توانند از متدهاي اين شيوه براي درمان بسياري از اختلال‌هاي اضطرابي?، عصبي ?و انواع افسردگي‌ها? و استرس بهره بگيرند. ضمن آن‌كه اين شيوه مي‌تواند بسياري از اختلال‌هاي عملكردي دستگاه گوارش، كليه‌ها و اختلالات قاعدگي را نيز درمان كند.

?????

ساير مطالبي که شايد از خواندن آنها لذت ببريد!

مطالبي که در ذيل مشاهده ميکنيد نزديک ترين مطالب از لحاظ محتوايي به مقاله اي است که آنرا مطالعه کرديد...

    شما هم نظر بدهید...

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

در خبرنامه بیتفا عضو شوید!

با عضویت در بیتفا، آخرین نوشته‌های بیتفا، پیشنهادهای ویژه و برخی مطالب آموزشی را در ایمیل خود دریافت کنید.

محبوب ترین مطالب

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...

طراحی و کدنویسی این سایت تماما با تیم بیتفا بوده و هرگونه کپی برداری حرام بوده و مورد رضایت ما نمی باشد. جهت خرید قالب تماس بگیرید.

09370245225

b i t f a c o @ g m a i l . c o m