چرا با هوميوپاتی مخالفت مي شود؟

چرا با هوميوپاتی مخالفت مي شود؟

علل مختلفي وجود دارد، در نگاه اول نفس پيدايش يك ايده جديد كه در تضاد با حقايق پيشين باشد،خود مخالفت زاست به خصوص وقتي كه منافع افرادي (شركتهاي داروسازي) را نيز به خطر بياندازد. درحقيقت…

این مطلب توسط ادمین در تاریخ 11 ام آگوست 2017ارسال شده است.

جهت مطالعه چرا با هوميوپاتی مخالفت مي شود؟ به سمت پایین اسکرول کنید.

چرا با هوميوپاتی مخالفت مي شود؟

چرا با هوميوپاتی مخالفت مي شود؟

علل مختلفي وجود دارد، در نگاه اول نفس پيدايش يك ايده جديد كه در تضاد با حقايق پيشين باشد،خود مخالفت زاست به خصوص وقتي كه منافع افرادي (شركتهاي داروسازي) را نيز به خطر بياندازد. درحقيقت در صورت گسترش هوميوپاتي صنايع داروسازي و رشته هاي تابعه آن ضرر بسياري را متحمل ميشوند زيرا درآمد ناشي از فروش داروهاي شيميايي با آن حجم عظيم را از دست ميدهند و داروي هوميوپاتي با مقدار كم و ساخت آسان و كم هزينه به هيچ وجه جبران اين ضرر را نمي كند. از يك سو حقيقت تلخ بيانگر اين است كه با گسترش اين علم بسياري از درمانهاي طب رايج زير سوال رفته واز طرفي قبول هوميوپاتي نيازمند شجاعت بسيار از طرف يك پزشك است زيرا بايد در عقايد و ديدگاه هاي خود تغييرات زيادي را دهند. به ويژه در بسياري از موارد از نظر شيوه و هدف درماني در تقابل با پزشكي كلاسيك قرار مي گيرد. البته بايد گفت كه عده بسياري از مخالفين تنها از سر دلسوزي و به نيت جلوگيري از شيادي احتمالي مخالفت مي كنند كه بايد به اين دسته از دوستان و همكاران گوشزد شود كه بهتراست اين مخالفت را با پژوهش و مطالعه انجام دهند كه خداي نكرده روزي به عنوان مخالفين علم از آنان ياد نشود،آنچه مسلم است اگر ما خود به پيشواز حقيقت نرويم او در نهايت خود را بر ما تحميل خواهد كرد.

 

به منظور برخورداری از خدمات مشاوره سلامت رایگان و درمان بیماری خود در یکی از کلینیک های مجازی سیناطب فرم پر کرده و منتظر تماس مشاورین ما بمانید.

کلینیک های مجازی سیناطب

ساير مطالبي که شايد از خواندن آنها لذت ببريد!

مطالبي که در ذيل مشاهده ميکنيد نزديک ترين مطالب از لحاظ محتوايي به مقاله اي است که آنرا مطالعه کرديد...

    شما هم نظر بدهید...

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

در خبرنامه بیتفا عضو شوید!

با عضویت در بیتفا، آخرین نوشته‌های بیتفا، پیشنهادهای ویژه و برخی مطالب آموزشی را در ایمیل خود دریافت کنید.

محبوب ترین مطالب

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...

طراحی و کدنویسی این سایت تماما با تیم بیتفا بوده و هرگونه کپی برداری حرام بوده و مورد رضایت ما نمی باشد. جهت خرید قالب تماس بگیرید.

09370245225

b i t f a c o @ g m a i l . c o m