چه بيماري هايي توسط هوميوپاتي درمان مي شوند؟

چه بيماري هايي توسط هوميوپاتي درمان مي شوند؟

هوميوپاتي يك طب كامل است و محدوده عمل آن نه تنها شامل بيماريهاي طب رايج، بلكه مشكلاتي را هم كه حتي به ظاهر بيماري تلقي نمي شوند را در بر مي گيرد (اخلاق…

این مطلب توسط ادمین در تاریخ 16 ام آگوست 2017ارسال شده است.

جهت مطالعه چه بيماري هايي توسط هوميوپاتي درمان مي شوند؟ به سمت پایین اسکرول کنید.

چه بيماري هايي توسط هوميوپاتي درمان مي شوند؟

چه بيماري هايي توسط هوميوپاتي درمان مي شوند؟

هوميوپاتي يك طب كامل است و محدوده عمل آن نه تنها شامل بيماريهاي طب رايج، بلكه مشكلاتي را هم كه حتي به ظاهر بيماري تلقي نمي شوند را در بر مي گيرد (اخلاق نامناسب، عرق كردن بيش از اندازه) ديدگاه اصلي دراين طب بازسازي وهوشيار كردن سيستم حياتي بدن به گونهاي است كه خود بدن با امكاناتي كه دراختيار دارد، بيماري را حل ميكند،(در مورد چگونگي اين گونه درمان درنوشته هاي بعدي توضيح داده خواهد شد.) درمان نمونه اي از بيمارها كه به درمان قطعي و يا بهبودي قابل توجه رسيده است ، در زير ارائه مي شود

پوست: جوشهاي صورت و بدن (مقاوم به داروهاي شيميايي). پسو ريازيس ،خارش، كهير، تعريق زياد، ريزش موي زياد و نا متناسب با سن و جنس.

گوش و حلق و بيني: آلرژي فصلي، زخم و آفتهاي مكرر دهان، بدبويي مزمن دهان، سينوزيت مزمن، ترشحات دائم پشت حلق، صداهاي اضافه در گوش، كاهش شنوائي، گرفتگيهاي مزمن بيني.

سر و گردن:انواع سردردهاي مزمن، ميگرن، احساس هاي خاص در سر (سنگيني، بزرگي، سوزش) سينه و قلب:دردهاي مزمن، طپش قلب، دردهاي قلبي، مشكلات قلبي مقاوم به درمان، سرفه هاي مزمن، نفس تنگي و آسم.

گوارش:درد و زخم معده، نفخ معده و روده، يبوست و يا اسهالهاي مزمن، تهوع و استفراغهاي پي در پي (مانند دوران بارداري)

اندامهاي بدن: دردهاي مزمن در دست و پا، روماتيسم، سرد يا داغ بودن غيرطبيعي دست و پا، عرق زياد و غير طبيعي در كف دست و پا، خواب رفتن دست و پا، كمر دردها، درد سياتيكي، فلجيها، خواب رفتن زياد دست و پا

زنان:دردهاي قاعدگي شديد،مشكلات جنسي،خونريزيهاي زياد، عفونتهاي زنانگي مزمن وپيوسته و در مواردي ناباروريها.

اعصاب و روان: افسردگيها، اضطرابها، ترسها، اخلاق و عادات نامناسب، عصبانيت هاي شديد و سريع، فراموشكاري، آزردگي از افكار گذشته يا حال، تيك عصبي، خجالتي بودن.

تومورها:سرطانها (با توجه به شرايط بيمارو مرحله بيماري)، پاركينسون و اماس. بيماريهايي كه در پزشكي كلاسيك حتي اسمي هم ندارند.

و در نهايت، ليست بالا تنها نمونه اي از قدرت عمل هوميوپاتي است.اما در تمام موارد رسيدن به تشخيص هوميوپاتي، شرط اول درمان است . چرا كه يك هوميوپات بايستي با دقت بسيار نشانههاي مختلف را در كنار يكديگر قرار دهد و تنها با يك دارو بيمار را به شفا برساند كه در عمل اين مسئله به عواملي بستگي دارد مانند:

همكاري كامل بيمار در دادن شرح حال (حتي ريزترين مسائل) وعدم مخفي سازي خصوصيات جسمي و اخلاقي، تخصص ، دقت و تجربه هوميوپات و فراهم بودن شرايط درصد موفقيت را بسيار بيشتر مي كند.

البته در مورد بيماراني هم كه داروهاي زيادي استفاده مي كنند (به ويژه داروهاي كورتون دارهمانند پردنيزولون، دگزامتازون و…)روند درمان سخت ترمي شود كه بايد بسته به شرايط پيش آمده اقدام به درمان كرد (مشورت قبلي باهوميوپات). اميد به درمان را دربيماريهاي مختلف هم متفاوت مي كند.

به منظور برخورداری از خدمات مشاوره سلامت رایگان و درمان بیماری خود در یکی از کلینیک های مجازی سیناطب فرم پر کرده و منتظر تماس مشاورین ما بمانید.

کلینیک های مجازی سیناطب

ساير مطالبي که شايد از خواندن آنها لذت ببريد!

مطالبي که در ذيل مشاهده ميکنيد نزديک ترين مطالب از لحاظ محتوايي به مقاله اي است که آنرا مطالعه کرديد...

آخرین نظرات خوانندگان این مطلب

نظرات شما برای ما ارزشمند است.پس نظرات زیبای خود را با ما در میان بگذارید...

  1. رعنا گفت:

    سلام وقت بخیر بنده ۳۱ سالمه و از بچگی تعرق شدید دست و پا داشتم واقعا دیگه کلافه شدم آیا درمانی برا یژ این بیماری هست

    شما هم نظر بدهید...

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

در خبرنامه بیتفا عضو شوید!

با عضویت در بیتفا، آخرین نوشته‌های بیتفا، پیشنهادهای ویژه و برخی مطالب آموزشی را در ایمیل خود دریافت کنید.

محبوب ترین مطالب

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...

طراحی و کدنویسی این سایت تماما با تیم بیتفا بوده و هرگونه کپی برداری حرام بوده و مورد رضایت ما نمی باشد. جهت خرید قالب تماس بگیرید.

09370245225

b i t f a c o @ g m a i l . c o m