هومیوپاتی و ایدز

هومیوپاتی و ایدز

بيماري ايدز، نمونه اي خوب در توصيف استفاده عامل بيماريزا از نقاط ضعف بدن است. ويروس ايدز با حمله مستقيم به سيستم ايمني و گلبولهاي سفيد عملا بدن را بدون دفاع كرده و در واقع در بيشتر موارد عوامل بيماريزاي ديگر از…

این مطلب توسط ادمین در تاریخ 03 ام آگوست 2017ارسال شده است.

جهت مطالعه هومیوپاتی و ایدز به سمت پایین اسکرول کنید.

هومیوپاتی و ایدز

هومیوپاتی و ایدز

بيماري ايدز، نمونه اي خوب در توصيف استفاده عامل بيماريزا از نقاط ضعف بدن است. ويروس ايدز با حمله مستقيم به سيستم ايمني و گلبولهاي سفيد عملا بدن را بدون دفاع كرده و در واقع در بيشتر موارد عوامل بيماريزاي ديگر از اين شرايط سود برده و بيمار را مبتلا و به كام مرگ مي برند. بروز بيماري ايدز معمولا بعد از يك دوره دراز مدت بدون علامت ( سلامتي ظاهري) خود را نشان مي دهد اين دوره نيز در افراد ، بسيار ١٣١ مختلف است كه گاه تا بيست سال ممكن است به درازا بكشد. پزشكي كلاسيك، توجه لازم را به علت چنين دوره كمون طولاني و متغيري نمي كند در صورتيكه اين مسئله اهميت بسيار زيادي دارد چرا كه اگر بتوان در افراد آلوده به ويروس ايدز، اين دوره را به صورت نامحدود طولاني كرد ديگر ترس از ايدز به عنوان يك بيماري مرگ بار معنايي ندارد ( بدون در نظر گرفتن بحث سرايت به ديگران).

درمان هوميوپاتي مي تواند با بازسازي سيستم ايمني،در وحله اول مانع بروز بيماري در فرد داراي ويروس ايدز شود و در مورد بيماراني كه علامت دار شده اند نيز كاملا مانند ديگر بيماريها مي توان نسبت به بهبودي اميدوار بود. البته در اين حال هر بيمار شرايط خاص خود را دارد و در هوميوپاتي نمي توان داروي ويژهاي را براي بيماري ايدز نام برد و هر بيمار بسته به شيوهي بروز بيماري برخوردي مستقل را نياز دارد. متاسفانه آماري از درمان ايدز توسط هوميوپاتي موجود نيست اما گزارشهاي مثبت بسياري در اين مورد وجود دارد.

هومیوپاتی و ایدز

هوميوپاتي
از درمان تا شفا
دكترفاضل حميدبهنام

به منظور برخورداری از خدمات مشاوره سلامت رایگان و درمان بیماری خود در یکی از کلینیک های مجازی سیناطب فرم پر کرده و منتظر تماس مشاورین ما بمانید.

کلینیک های مجازی سیناطب

 

 

 

ساير مطالبي که شايد از خواندن آنها لذت ببريد!

مطالبي که در ذيل مشاهده ميکنيد نزديک ترين مطالب از لحاظ محتوايي به مقاله اي است که آنرا مطالعه کرديد...

    شما هم نظر بدهید...

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

در خبرنامه بیتفا عضو شوید!

با عضویت در بیتفا، آخرین نوشته‌های بیتفا، پیشنهادهای ویژه و برخی مطالب آموزشی را در ایمیل خود دریافت کنید.

محبوب ترین مطالب

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...

طراحی و کدنویسی این سایت تماما با تیم بیتفا بوده و هرگونه کپی برداری حرام بوده و مورد رضایت ما نمی باشد. جهت خرید قالب تماس بگیرید.

09370245225

b i t f a c o @ g m a i l . c o m