چگونه گرفتگی بینی را در سرماخورگی درمان کنیم؟

چگونه گرفتگی بینی را در سرماخورگی درمان کنیم؟

چگونه گرفتگی بینی را در سرماخورگی درمان کنیم؟ هرگز یطور همزمان از چند روش برای برطرف شدن گرفتگی بینی استفاده نکنید بخصوص اگر قبلا درمان های طبیعی…

این مطلب توسط ادمین در تاریخ 15 ام سپتامبر 2017ارسال شده است.

جهت مطالعه چگونه گرفتگی بینی را در سرماخورگی درمان کنیم؟ به سمت پایین اسکرول کنید.

چگونه گرفتگی بینی را در سرماخورگی درمان کنیم؟

چگونه گرفتگی بینی را در سرماخورگی درمان کنیم؟

چگونه گرفتگی بینی را در سرماخورگی درمان کنیم؟ هرگز یطور همزمان از چند روش برای برطرف شدن گرفتگی بینی استفاده نکنید بخصوص اگر قبلا درمان های طبیعی را امتحان نکرده اید. لذا هر نوع داروی گیاهی یا داروی شیمیایی را بطور جداگانه استفاده نمایید. بعضی گیاهان دارویی با داروها تداخل میکنند.

۱- از اسپری های مخصوص بینی حاوی سرم فیزیولوژی استفاده کنید

این اسپری ها را می توانید از داروخانه تهیه کنید.قبل از مصرف این اسپری به آرامی نفس خود را بیرون دهید و بعد از زدن اسپری فورا عطسه نکنید یا نفس تان را بیرون ندهید.
عطسه کردن یا بیرون دادن نفس، تاثیر اسپری را از بین میبرد زیرا محلول سرم فیزیولوژِی باید مدتی در حفره بینی باقی بماند تا بتواند گرفتگی و خلط ها را بین ببرد.

۲-چای سبر بنوشید
نوشیدن چای سبز باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود . گرفتگی سینوس ها به علت الرژی یا سرماخوردگی را باز میکند. چای سبز، گرفتگی بینی را رفع می کند زیرا حاوی مواد آنتی اکسیدانی است که سیستم ایمنی بدن را تحریک میکنند. همچنین تمامی علائم ناشی از سرماخوردگی را برطرف میکند مثل آبریزش بینی تب و گلو درد. چای سبز حاوی مواد مغذی ضدالتهاب مثل ویتامین C  و ال تنین است

۳- رطوبت محیط را افزایش دهید.
شما میتوانید با استفاده از یک دستگاه بخور، میزان رطوبت هوای خانه خود را افزایش دهید. قبل از خوابیدن در شب، دستگاه بخور را روشن کنید تا بتوانید راحت تر در خواب نفس یکشید. همچنین می توانید دو یا چند بار در روز و هر بار ۱۰ دقیقه داخل سونا یا زیر دوش آب گرم بروید تا گرفتگی بینی تان باز بشود. بخار آب گرم با افزایش رطوبت هوا گرفتگی بینی را رفع می کند.

چگونه گرفتگی بینی را در سرماخورگی درمان کنیم؟چگونه گرفتگی بینی را در سرماخورگی درمان کنیم؟ چگونه گرفتگی بینی را در سرماخورگی درمان کنیم؟

به منظور برخورداری از خدمات مشاوره سلامت رایگان و درمان بیماری خود در یکی از کلینیک های مجازی سیناطب فرم پر کرده و منتظر تماس مشاورین ما بمانید.

کلینیک های مجازی سیناطب

ساير مطالبي که شايد از خواندن آنها لذت ببريد!

مطالبي که در ذيل مشاهده ميکنيد نزديک ترين مطالب از لحاظ محتوايي به مقاله اي است که آنرا مطالعه کرديد...

    شما هم نظر بدهید...

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

در خبرنامه بیتفا عضو شوید!

با عضویت در بیتفا، آخرین نوشته‌های بیتفا، پیشنهادهای ویژه و برخی مطالب آموزشی را در ایمیل خود دریافت کنید.

محبوب ترین مطالب

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...

طراحی و کدنویسی این سایت تماما با تیم بیتفا بوده و هرگونه کپی برداری حرام بوده و مورد رضایت ما نمی باشد. جهت خرید قالب تماس بگیرید.

09370245225

b i t f a c o @ g m a i l . c o m