چگونه سرماخوردگی را بدون دارو درمان کنیم

چگونه سرماخوردگی را بدون دارو درمان کنیم


✅ویتامین C مصرف کنید تا سیستم ایمنی بدن برای مقابله با سرماخوردگی تقویت شودو آب پرتقال بهترین منبع سرشار از ویتامین C است.

✅آب نبات…

این مطلب توسط ادمین در تاریخ 21 ام سپتامبر 2017ارسال شده است.

جهت مطالعه چگونه سرماخوردگی را بدون دارو درمان کنیم به سمت پایین اسکرول کنید.

چگونه سرماخوردگی را بدون دارو درمان کنیم

چگونه سرماخوردگی را بدون دارو درمان کنیم


✅ویتامین C مصرف کنید تا سیستم ایمنی بدن برای مقابله با سرماخوردگی تقویت شودو آب پرتقال بهترین منبع سرشار از ویتامین C است.

✅آب نبات ویتامین C بمکید یا از قرص های مکیدنی استفاده کنید تا گلوی ناراحت شما را تسکین دهد.

✅چای داغ با عسل و آبلیمو بنوشید که برای سرفه و درد گلو مناسب است.

✅حداقل ۴ بار در روز آب نمک غرغره کنید.

✅مقدار زیادی آب بنوشید تا خلط گلوی شما از بین برود.

✅یک قاشق عسل با یک قاشق سرکه خالص و یک بوته سیر له شده مخلوط کنید. هر چند ساعت مقداری از این مخلوط را بنوشید تا گلود درد شما را تسکین دهد.

✅در منزل استراحت کنید و از منزل بیرون نروید با این کار هم بیماری را به دیگران انتقال نمیدهید و هم با استراحت کردن توان خود را برای مقابله با بیماری افزایش میدهید.

✅ نوشیدنی های گرم استفاده کنید. نوشیدنی خود را قبل از مصرف گرم کنید زیرا گرما سبب تسکین دادن مجاری تنفسی می شود. بهتر است چای نعناع استفاده کنید تا به باز شدن سینوس ها کمک کند.

✅تغذیه مناسب داشته باشید. تغذیه مناسب می تواند با استرس ناشی از سرماخوردگی مقابله کند.

✅از غذاهای چرب و ادویه دار اجتناب کنید زیرا قدرت دفاعی بدنتان را در مقابله با بیماری کاهش میده. سوپ مرغ یکی از بهترین غذاها برای مقابله با سرماخوردگی است.

✅از مکمل روی استفاده کنید. استفاده از روی مدات و شدت ابتلا به بیماری را کاهش میدهد و قدرت سیستم ایمنی بدن را افزایش میدهد. البته قبل از استفاده از قرص روی باید با پزشک مشورت کنید.

✅از بخور سرد استفاده کنید تا خشکی گلوی شما را تسکین دهد.

✅خود را گرم نگه دارید. سرما و باد سرفه های شما را بدتر میکند. اگر مجبور هستید که در هوای سرد بیرون بروید از لباس های گرم و شال گردن استفاده کنید تا بینی و دهان شما را بپوشاند.

✅حمام گرم کنید. بخار آب حمام سبب می شود مجاری تنفسی باز شوند و از احتقان تنفسی راحت شوید.

✅در منزل استراحت کنید و از منزل بیرون نروید. با این کار هم بیماری را به دیگران انتقال نمیدهید و هم با استراحت کردن توان خود را برای مقابله با بیماری افزایش می دهید.

✅ورزش، کلیدی مهم برای قوی ماندن و سلامتی سیستم ایمنی بدن به شمار میرود اما وقتی بیمار میشوید و سرما میخورید ورزش کردن هم میتواند خطرناک باشد و هم مفید. درحالیکه ئرزش شدید ایده خوبی در حین بیماری نمی باشد. ورزش های سبک می تواند برای بهبود و مقابله با بیماری سرماخوردگی مناسب باشد.

✅بدن شما نیاز به انرژی برای ترمیم خود دارد بنابراین استراحت کردن بسیار مهم است.

سرماخوردگی در طب رایج درمان آنچنانی ندارد و اغلب بوسیله داروهای شیمیایی کنترل شده و بهبودی نسبی ایجاد میکند که موقت میباشند و بعد قطع داروها علایم جدد عود میکنند.  بهترین روش درمان سرماخوردگی درمان شگفت انگیز و معجزه گر هومیوپاتی می باشد که بدون عارضه از طریق تحریک و تقویت سیستم ایمنی و بازگرداندن نیروی حیات به بافت های درگیر، امکان جلوگیری از پیشرفت بیماری ، عود مکرر ،کاهش علایم و  مهمتر از همه درمان ریشه ای آن را بعد از گذراندن دوره های درمان در بیماران مبتلا فراهم می نماید.


به منظور برخورداری از خدمات مشاوره سلامت رایگان و درمان بیماری خود در یکی از کلینیک های مجازی سیناطب فرم پر کرده و منتظر تماس مشاورین ما بمانید.

کلینیک های مجازی سیناطب

 

 

ساير مطالبي که شايد از خواندن آنها لذت ببريد!

مطالبي که در ذيل مشاهده ميکنيد نزديک ترين مطالب از لحاظ محتوايي به مقاله اي است که آنرا مطالعه کرديد...

    شما هم نظر بدهید...

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

در خبرنامه بیتفا عضو شوید!

با عضویت در بیتفا، آخرین نوشته‌های بیتفا، پیشنهادهای ویژه و برخی مطالب آموزشی را در ایمیل خود دریافت کنید.

محبوب ترین مطالب

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...

طراحی و کدنویسی این سایت تماما با تیم بیتفا بوده و هرگونه کپی برداری حرام بوده و مورد رضایت ما نمی باشد. جهت خرید قالب تماس بگیرید.

09370245225

b i t f a c o @ g m a i l . c o m