چسب های ضد بارداری

چسب های ضد بارداری

چسب‌های ضد بارداری در واقع ظاهری مانند چسب‌های زخم دارند  ولی بصورت مربع که بر روی شکم، نشیمنگاه، بازو یا پشت چسبانده میشوند و هر سه هفته یکبار باید باید تعویض…

این مطلب توسط ادمین در تاریخ 31 ام مه 2018ارسال شده است.

جهت مطالعه چسب های ضد بارداری به سمت پایین اسکرول کنید.

چسب های ضد بارداری

چسب های ضد بارداری

چسب‌های ضد بارداری در واقع ظاهری مانند چسب‌های زخم دارند  ولی بصورت مربع که بر روی شکم، نشیمنگاه، بازو یا پشت چسبانده میشوند و هر سه هفته یکبار باید باید تعویض بشوند و بین این سه هفته، یک هفته نباید از چسب استفاده شود..
مکانیسم عملکرد این چسب ها به این صورت است که با آزادکردن هورمون ها بصورت تدریجی شامل استروژن و پروژسترون در پوست کار جلوگیری را انجام می‌دهند. از رهاشدن تخمک از تخمدان‌ها  جلوگیری کرده و با افزایش غلظت  ترشحات رحم از از بارداری جلوگیری میکنند.

شروع استفاده از این چسب ها پنج روز اول قاعدگی ست . در همان روزی از هفته که چسب را می‌چسبانید باید در هفته آینده آن را عوض کنید (برای مثال شنبه تا شنبه). پوست محل مورد نظر را قبل چسباندن چسب، کاملا تمییز و خشک کنید.

برای جلوگیری از تحریک پوست، چسب را در قسمت های متفاوت پوست بچسبانید. برای بهبود عملکرد این چسب ها مراقب باشید چسب را روی پستان‌ها یا در محل‌هایی از پوست که بر اثر پوشیدن لباس‌های تنگ دچار مالش وسایش میشود نچسبانید.
اگر اتفاقا چسب کنده شد ومدت زمنا زیادی از آن نگذشته بود می‌توان آن را دوباره چسباند و یا از یک چسب نو استفاده کرد اما اگر از زمان کنده‌شدن چسب، زمان زیادسی گذشته بود ودیر متوجه شدید، در آن ماه حتما از یک روش دیگری برای جلوگیری از بارداری باید استفاده شود.

عوارض جانبی احنمالی :

تحریک یا قرمزشدن پوست در محل چسباندن چسب

خو‌ن‌ریزی‌های نامنظم

بالا رفتن فشار خون

مشکلاتی در استفاده از لنزهای تماسی چشم، تهوع، سردرد، حساس‌شدن پستان‌ها، تغییرات خلق و خوی، درد‌های شکمی.
چسب‌های ضدبارداری مانع از انتقال بیماری‌های جنسی مانند ایدز نمیشود، همچنین ممکن است خطر بروز سکته قلبی و سکته مغزی را افزایش ‌دهد. بنابراین برای استفاده از این چسب ها حتما به تجویز پزشک و زیر نظر وی باید صورت بگیرد.

مشکلات باروری در طب رایج درمان قطعی ندارند و اغلب بوسیله داروهای شیمیایی و هورمونی درمان شده و شانس کاملی برای درمان نمیدهد . بهترین روش درمان، درمان شگفت انگیز و معجزه گر هومیوپاتی می باشد که بدون عارضه از طریق تحریک و تقویت سیستم ایمنی و بازگرداندن نیروی حیات به بافت های درگیر، امکان جلوگیری از پیشرفت بیماری ، عود مکرر ،کاهش علایم و  مهمتر از همه درمان ریشه ای آن را بعد از گذراندن دوره های درمان در بیماران مبتلا فراهم می نماید.

به منظور برخورداری از خدمات مشاوره سلامت رایگان و درمان بیماری خود در یکی از کلینیک های مجازی سیناطب فرم پر کرده و منتظر تماس مشاورین ما بمانید.

کلینیک های مجازی سیناطب(برای ورود کلیک کنید)


مطالب مرتبط :

هومیوپاتی و ناباروری در مردان

پیشگیری از نازایی از دوران کودکی به کمک هومیوپاتی

بارداری و هومیوپاتی

هومیوپاتی و نازایی

کلینیک زنان و بارداری

علل و درمان ناباروری در مردان

علت ناباروری و نازایی زنان و درمان آن

تغذیه درمانی و تغییر شیوه زندگی در درمان ناباروری

نکات مهم در درمان ناباروری

ساير مطالبي که شايد از خواندن آنها لذت ببريد!

مطالبي که در ذيل مشاهده ميکنيد نزديک ترين مطالب از لحاظ محتوايي به مقاله اي است که آنرا مطالعه کرديد...

    شما هم نظر بدهید...

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

در خبرنامه بیتفا عضو شوید!

با عضویت در بیتفا، آخرین نوشته‌های بیتفا، پیشنهادهای ویژه و برخی مطالب آموزشی را در ایمیل خود دریافت کنید.

محبوب ترین مطالب

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...

طراحی و کدنویسی این سایت تماما با تیم بیتفا بوده و هرگونه کپی برداری حرام بوده و مورد رضایت ما نمی باشد. جهت خرید قالب تماس بگیرید.

09370245225

b i t f a c o @ g m a i l . c o m