پیشگیری از سرماخوردگی

پیشگیری از سرماخوردگی
به دلیل تنوع و تعدد ویروس های ایجاد کننده سرماخوردگی هیچ واکسن موثری علیه سرماخوردگی وجود ندارد اما انجام بعضی از مراقبت ها تا حدودی میتواند مانع از گسترش ویروس ها شود:

این مطلب توسط ادمین در تاریخ 19 ام سپتامبر 2017ارسال شده است.

جهت مطالعه پیشگیری از سرماخوردگی به سمت پایین اسکرول کنید.

پیشگیری از سرماخوردگی

پیشگیری از سرماخوردگی
به دلیل تنوع و تعدد ویروس های ایجاد کننده سرماخوردگی هیچ واکسن موثری علیه سرماخوردگی وجود ندارد اما انجام بعضی از مراقبت ها تا حدودی میتواند مانع از گسترش ویروس ها شود:

۱- شستن دست ها : برای پیشگیری از سرماخوردگی باید دستها را چندین بار در روز به طور کامل با آب و صابون شست.
۲-شستن و ضدعفونی کردن وسایل خانه مثل وسایل آشپزخانه حمام و وسایل بازی بچه ها برای پیشگیری از سرماخوردگی
۳- استفاده از دستمال کاغذی در موقع سرفه و عطسه صورت گرفته و سپس دستمال دور انداخته شده . دست ها شسته شود. برای پیشگیری از سرماخوردگی باید به بچه ها آموزش داد که زمانی که دستمال ندارند هنگام سرفه و عطسه بجای دست ها گودی آرنج را بجای دستشان جلوی دهان خود بگیرند.
۴-برای پیشگیری از سرماخوردگی از ظروفی مانند لیوان و قاشق بصورت مشترک استفاده نشود.
۵- از تماس طولانی با افراد سرماخورده اجتناب گردد.

دقت لازم در مورد بهداشت مهد کودک ها براب پیشگیری از سرماخوردگی انجام گرفته و از ورود کودکان بیمار به آنجا ممانعت به عمل آید.

???????????????????

بهترین روش درمان سرماخوردگی های مکرر درمان شگفت انگیز و معجزه گر هومیوپاتی می باشد که بدون عارضه از طریق تحریک و تقویت سیستم ایمنی و بازگرداندن نیروی حیات به بافت های درگیر، امکان جلوگیری از پیشرفت بیماری ، عود مکرر ،کاهش علایم و  مهمتر از همه درمان ریشه ای آن را بعد از گذراندن دوره های درمان در بیماران مبتلا فراهم می نماید.

???????????????????

سرماخوردگی های مکرر نشاندهنده پایین بودن توان دفاعی سیستم ایمنی بدن در مواجهه با ویروسها ، باکتریها و.. است.با درمان از طریق طب هومیوپاتی سیستم ایمنی بدن تقویت شده در نتیجه بعد از مدتی مشاهده خواهید کرد که فرد نسبت به افرادی که تحت درمان با این طب نیستند دیرتر دچار سرماخوردگی می شوند و یا در صورت ابتلا به سرماخوردگی زود تر از سایرین بهبود پیدا می کنند به دلیل اینکه در طب هومیوپاتی تلاش می‌شود تا با تقویت سیستم‌های ایمنی، هورمونی، عصبی و مکانیسم‌های فیزیولوژیک، بدن انسان را در شرایط ایده‌ال نگه دارد.
تقویت عملکرد سیستم‌های بدن و تنظیماتی که میان آنها وجود دارد باعث می‌شود تا بدن درمان خود را شروع کرده و عامل به وجود آورنده بیماری را از بین ببرد.
در این طب، دارو صرفا جهت تسکین علایم بیماری کاربرد نداشته بلکه سبب تقویت بدن شده و ریشه بیماری را در بدن درمان می کند.

چگونه؟؟؟؟

در بدن انسان ها ، بزرگترین و مجهز ترین و باهوش ترین پزشک و داروساز را خداوند متعال به ودیعه گذاشته است که نامش را میگذاریم : سیستم ایمنی بدن
این سیستم به طور خودکار و بسیار بسیار دقیق ، قادر است تا انواع میکروب ها را شناسایی نموده و بر علیه آن پادتن ترشح نماید. پادتن همان دارویی است که بدن برای درمان بیماری های ایجاد شده ترشح مینماید.
اگر بیماران در روش درمانی هومیوپاتی معجزه درمانی میبینند ، این به خاطر هنر داروهای هومیوپاتی نیست بلکه به خاطر درمانی هست که از طریق سیستم ایمنی بدن اتفاق میافتد و داروهای هومیوپاتی تنها و تنها یک عمل انجام میدهند و آن اینکه این سیستم ایمنی بدن را تحریک مینمایند تا درمان انجام شود.
بزرگترین مشکل داروهای شیمیایی این است که اکثر غریب به اتفاقشان باعث تنبلی و نیمه فلج شدن سیستم ایمنی بیماران خواهند شد و لذا ضربه ای که از این بابت به بیماران وارد میشود بسیار زیاد است و بدن افراد در مقابله با بیماری ها ضعیف خواهد شد.

علت تنبلی سیستم ایمنی و فلج نسبی که با استفاده از داروهای شیمیایی برای بدن اتفاق می افتد ، این است که ، داروهای شیمیایی خودشان مستقیما جهت درمان وارد میشوند و بنابر این سیستم ایمنی بدن پس رفت خواهد کرد…
درست مانند این است که برای دفاع از یک کشور ، سربازانی از یک کشور خارجی دست به کار شوند. در این حالت چون سربازان خارجی برای دفع دشمن عمل میکنند لذا سربازان داخلی بیکار شده و حالت تنبلی خواهند گرفت. چنین کشوری روز بروز از نظر ارتش داخلی ضعیف و کاملا وابسته به سربازان خارجی خواهد شد.داستان وابستگی به داروهای شیمیایی دقیقا به همین صورت اتفاق می افتد.

 

به منظور برخورداری از خدمات مشاوره سلامت رایگان و درمان بیماری خود در یکی از کلینیک های مجازی سیناطب فرم پر کرده و منتظر تماس مشاورین ما بمانید.

کلینیک های مجازی سیناطب

ساير مطالبي که شايد از خواندن آنها لذت ببريد!

مطالبي که در ذيل مشاهده ميکنيد نزديک ترين مطالب از لحاظ محتوايي به مقاله اي است که آنرا مطالعه کرديد...

    شما هم نظر بدهید...

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

در خبرنامه بیتفا عضو شوید!

با عضویت در بیتفا، آخرین نوشته‌های بیتفا، پیشنهادهای ویژه و برخی مطالب آموزشی را در ایمیل خود دریافت کنید.

محبوب ترین مطالب

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...

طراحی و کدنویسی این سایت تماما با تیم بیتفا بوده و هرگونه کپی برداری حرام بوده و مورد رضایت ما نمی باشد. جهت خرید قالب تماس بگیرید.

09370245225

b i t f a c o @ g m a i l . c o m