حقایقی درباره هومیوپاتی

حقایقی درباره هومیوپاتی

حقایقی درباره هومیوپاتی

واقعيت ۱ : بقراط پدر پزشكي يونان باستان گفته است ۲ قانون در نحوه  درمان وجود دارد:

۱-     قانون ضد.

۲-     قانون مشابهت.

هوميوپاتي بيمار را با استفاده از دارو با قانون مشابهت درمان مي كند.

پزشكي رايج از قانون ضد استفاده مي كند،…

این مطلب توسط ادمین در تاریخ 13 ام نوامبر 2015ارسال شده است.

جهت مطالعه حقایقی درباره هومیوپاتی به سمت پایین اسکرول کنید.

حقایقی درباره هومیوپاتی

حقایقی درباره هومیوپاتی

حقایقی درباره هومیوپاتی

واقعيت ۱ : بقراط پدر پزشكي يونان باستان گفته است ۲ قانون در نحوه  درمان وجود دارد:

۱-     قانون ضد.

۲-     قانون مشابهت.

هوميوپاتي بيمار را با استفاده از دارو با قانون مشابهت درمان مي كند.

پزشكي رايج از قانون ضد استفاده مي كند، مثل آنتي بيوتيك ها، ضد التهاب ها، ضد تشنج ها، ضد فشار خون ها، ضد افسردگي ها، ضد روان پريشي ها.

 

واقعيت۲ : تئوري هاي هوميوپاتي بر پايه اصول و قوانين ثابت طبيعت است كه تغيير نمي كند،  بر عكس تئوري هاي پزشكي رايج كه دائمآ تغيير مي كنند.

 

واقعيت ۳: هوميوپاتي ،  پزشكي Evidence base بر مبناي شواهد و بر اساس ثابت كردن به شيوه تجربي است.

 

واقعيت ۴ : هوميوپاتي يك هنر و يك علم توآم با هم است.

 

واقعيت ۵: شيوه اثبات داروي هوميوپاتي با روشي علمي تر در تست داروها  در مقايسه با شيوه پزشكي رايج است.

 

واقعيت ۶: داروهاي هوميوپاتي بيدار كننده و تحريك كننده نيروي درماني خود بدن است. رمدي هاي فعال شده به عنوان يك كاتاليزور كه پروسه درماني را به حركت در مي آورد عمل مي كند.

 

واقعيت ۷: هوميوپاتي تماميت شخص را درمان مي كند. داروهاي هوميوپاتي با مرتبط كردن الگوي توالي انرژي در تماميت بدن انسان كار مي كند كه باعث شروع پروسه درمان در بدن خود فرد مي شود.

 

واقعيت ۸: هوميوپاتي كمك به بدن در بهبود خويش است كه بتواند بر بيماري غلبه كرده و سطح بالاتري از سلامتي را براي فرد به ارمغان مي آورد، پزشكي رايج با سركوب بيماري كار مي كند و بيمار را به سطح پايين تري از سلامتي مي برد.

 

واقعيت ۹ : پزشكان هوميوپات در تلاش و جستجوي راهي براي درمان علت بيماري به جاي درمان تآ ثيرات بيماري ها هستند.

 

واقعيت۱۰ : رمدي(دارو)هاي هوميوپاتي ارزان هستند.

 

واقعيت۱۱: داروهاي پزشكي رايج گران هستند.

 

واقعيت۱۲: بيش از ۴۰۰۰ داروي هوميوپاتي موجود است.

 

واقعيت ۱۳: داروهاي هوميوپاتي هيچ گونه عوارض جانبي سمي ندارند.

 

واقعيت ۱۴: هر ماده واقعي هوميوپاتي با استفاده از يك ماده مثل گياهان، املاح، و غيره ساخته شده است. در حالي كه بيشتر داروهاي مدرن ما كمتر از محتويات و مواد تشكيل دهنده آن خبر داريم.

 

واقعيت ۱۵: هر دارويي با پوتنسي (توان) ۱۲ تا ۲۴ ، هنوز داراي مولكول هاي اصلي مواد تشكيل دهنده است و اين معروف به عدد اووگادرو است.

 

واقعيت ۱۶: هر فرد بيمارمنحصر به فرد  است و در پزشكي هوميوپاتي به صورت فردي هر بيمار مورد بررسي قرار مي گيرد.

 

واقعيت۱۷: پزشكان هوميوپات بيماري هاي ژنتيكي نيز درمان مي كنند و منشآ آنها را در ۶ علت اصلي ژنتيكي طرح مي كنند: سل ، سيفليس، سوزاك ، سورا(گا ل) ، سرطان ، جزام

 

واقعيت ۱۸: هزاران كتاب هوميوپاتي وجود دارد ، كه در بازارهاي فروش تخصصي موجود است و در مراكز عمومي به فروش نمي رسند.

 

واقعيت ۱۹: ۵ بيمارستان هوميوپاتي در انگلستان وجود دارد از آن جمله در تامبريج، لندن، ولز، بريستول، ليورپول و گلاسكو

 

واقعيت ۲۰: كمپاني هاي بزرگ داروسازي نمي خواهند مردم از طرز كار هوميوپاتي كه به چه خوبي كار مي كند،  بدرستي اطلاع يابند.

 

واقعيت۲۱: در سال ۲۰۰۵ در گزارش نيمه نهايي منتشر شده سازمان بهداشت جهاني ، هوميوپاتي را سودمند نشان داد و اين موضوع داروسازان بزرگ را به وحشت انداخت و مجله لانست آن را منتشر كرد.

 

واقعيت ۲۲:آزمايشات كلنيكي بسياري وجود دارد كه نشان دهنده اين است كه هوميوپاتي كارآ است. در ۲۴ سال گذشته بيش از ۱۸۰ مورد كنترل شده و ۱۱۸ مطالعه به صورت تصادفي كه به وسيله ۴ متا آناليز جداگانه صورت گرفته است. كه در هر مورد تحقيقات نتيجه گيري شده است كه فوايد هوميوپاتي بيش از تاثيرات دارو نما است.

 

واقعيت ۲۳: بيمارستان هوميوپاتي بريستول در نوامبر ۲۰۰۵ ميلادي مطالعه اي را منتشر كرد كه بر ۶۵۰۰ بيمار درمان هوميوپاتي صورت گرفته بوده است و نشان دهنده بهبودي كامل در ۷۰% آنها بوده است.

 

واقعيت ۲۴: هوميوپاتي را نمي توان هرگز به طريقه دوسو كور تصادفي به صورت شايسته مورد تحقيق قرار داد ، چون هر تجويزي براي همان فرد و منحصر به فرد صورت مي گيرد و هيچ بيماري همانند بيمار ديگري نيست. چون به عنوان مثال ۱۰ فرد با التهاب مفصل ، ممكن است هر كدام به يك داروي متفاوت از ديگري نياز داشته باشند.

 

واقعيت۲۵: داروهاي هوميوپاتي بر حيوانات آزمايش و تست نمي شود.

 

واقعيت۲۶: داروهاي هوميوپاتي بر حيوانات و كودكان بهتر از بزرگسالن و بالغين  تآثير مي گذارد و اين ثابت كننده اين است كه دارونما نيست.

 

واقعيت ۲۷: دانشمندان بر اين نظر توافق دارند كه ،  زماني كه هوميوپاتي به وسيله انجمن هاي علمي پذيرفته شود شهرت علم بر تارك آن قرار مي گيرد.

 

واقعيت ۲۸:پزشكان هوميوپات به مدت ۴ سال در آناتومي و فيزيولوژي و همين طور در آسيب شناسي ، بيماري ها و دارو شناسي و فلسفه هوميوپاتي و نحوه آناليز بيماران تحت آموزش قرار مي گيرند.

 

واقعيت ۲۹: پزشكان هوميوپات بيشتر بيماراني را درمان مي كنند كه از طريق زبان به زبان راجع به هوميوپاتي شنيده اند وبه سراغ آنها مي آيند و اغلب بيماران كساني هستند كه در جستجوي هوميوپاتي هستند چون درمان هاي رايج پزشكي مناسب آنها نبوده و از آن سودي نديده اند و يا از عوارض سوء داروهاي طب رايج مي ترسند.

 

واقعيت۳۰: جامعه هوميوپاتي داراي هزاران و حتي مليون ها موارد نوشته شده بيماري است كه نشان دهنده اثرات مثبت درماني هوميوپاتي مي باشد. برخي از هوميوپات ها حتي نوارهاي ويدوئي از بيماران خود دارند كه ثابت كننده اثر درمان بر آنها قبل و بعد از درمان است.

 

واقعيت ۳۱:ويزيت هوميوپاتي در اروپا بين ۵۰ تا ۲۰۰ يورو در ساعت و حتي در مواردي بيشتر از اين مقدار متغيير است.

 

واقعيت۳۲: در ۳۰ سال اخير رايج شدن و مردمي شدن هوميوپاتي رشد داشته است و تخمين زده مي شود كه هر ساله بيش از ۲۰% در سراسر جهان رشد داشته باشد.

واقعيت۳۳: صدها نفر از افراد مشهور جهان در ۲۰۰ سال گذشته از فوايد داروهاي هوميوپاتي استفاده كرده اند.

www.homeopathicrevolution.com

واقعيت۳۴:هوميوپاتي در انگليس مورد حمايت جامعه اشراف آن كشور مي باشد و اين موجب گسترش و توسعه آن در آن كشور شده است. در كتاب هاي راهنماي هوميوپاتي ليست افراد حامي هوميوپاتي و داروخانه و بيمارستان هاي هوميوپاتي موجود است.

 

واقعيت۳۵: پزشكان هوميوپات  امروزه در تمامي كشورهاي جهان وجود دارند. در هندوستان ۱۰۰ دانشكده هوميوپاتي و حدود ۲۵۰۰۰۰ پزشك هوميوپات مشغول طبابت هستند.

 

واقعيت ۳۶: در يك نظر سنجي توسط موسسه جهاني TGI از مردم اين سوال شد كه آيا به هوميوپاتي اعتماد دارند؟ و در صدهاي زير از مردم شهر نشين به اين سوال جواب آري را دادند: ۶۲% در هند ، ۵۸% در برزيل، ۵۳% عربستان سعودي، ۴۹% در شيلي ، ۴۹% در امارات متحده عربي ، ۴۰% در فرانسه، ۳۵% در افريقاي جنوبي، ۲۸% در روسيه، ۲۷% در آلمان، ۲۵% در آرژانتين، ۲۵% در بلغارستان، ۱۸% در ايالات متحده آمريكا، ۱۵% در انگلستان. http://www.tgisurveys.com/documents/TGIbarometerhomeopathy_Jan08.pdf
واقعيت۳۷: رسانه هاي گروهي به طور كلي  تمايلي به دفاع از سودمندي هوميوپاتي و اعتبار ۲۵۰ ساله اين حرفه را ندارند.

 

واقعيت ۳۸:در ايالات متحده امريكا در سال ۱۹۰۰ ميلادي ۲۲ دانشكده هوميوپاتي و بيش از ۱۰۰ بيمارستان هوميوپاتي و بيش از ۱۰۰۰ داروخانه هوميوپاتي موجود بوده است.

 


دكتر صولت نيا
Dr.Sowlatnia MD ,LFHom  

 

ساير مطالبي که شايد از خواندن آنها لذت ببريد!

مطالبي که در ذيل مشاهده ميکنيد نزديک ترين مطالب از لحاظ محتوايي به مقاله اي است که آنرا مطالعه کرديد...

    شما هم نظر بدهید...

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

در خبرنامه بیتفا عضو شوید!

با عضویت در بیتفا، آخرین نوشته‌های بیتفا، پیشنهادهای ویژه و برخی مطالب آموزشی را در ایمیل خود دریافت کنید.

محبوب ترین مطالب

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...

طراحی و کدنویسی این سایت تماما با تیم بیتفا بوده و هرگونه کپی برداری حرام بوده و مورد رضایت ما نمی باشد. جهت خرید قالب تماس بگیرید.

09370245225

b i t f a c o @ g m a i l . c o m