نقش عوامل معنوی در ارتقای سلامت۱

نقش عوامل معنوی در ارتقای سلامت۱

اگر بخواهیم علل ایجاد بسیاری از بیماریها را بررسی کنیم ، میتوان گفت بیش از ۹۰ درصد آن را عوامل روحی، روانی و فرهنگی تشکیل میدهند. در نگاه اول شاید عجیب…

این مطلب توسط ادمین در تاریخ 14 ام مارس 2018ارسال شده است.

جهت مطالعه نقش عوامل معنوی در ارتقای سلامت۱ به سمت پایین اسکرول کنید.

نقش عوامل معنوی در ارتقای سلامت۱

نقش عوامل معنوی در ارتقای سلامت۱

اگر بخواهیم علل ایجاد بسیاری از بیماریها را بررسی کنیم ، میتوان گفت بیش از ۹۰ درصد آن را عوامل روحی، روانی و فرهنگی تشکیل میدهند. در نگاه اول شاید عجیب بنظر برسد که بگوییم منشاء بیماری فردی که به علت بیماری آرتروز به پزشک مراجعه میکند یا فردی که میگرن دارد یا فردی که دچار التهاب سیستم گوارشی می باشد یا فردی که ترش کردن معده یا رفلاکس دارد یا حتی دچار بیماری ام اس شده است و یا مبتلا به انواع سکته های مغزی و قلبی و حتی بیماریهای عفونی و سینوزیت است ، عوامل روحی روانی و فرهنگی می باشد . عامل اصلی تمام این بیماریها، مشکلات روحی روانی و عوامل فرهنگی میباشد.

همانطور که میدانیم جسم و روح انسان از هم جدا نیستند، بنابراین نمیتوان گفت که روح را از بدن جدا و برای بیماریهای روحی، و جسم را برای بیماری های جسمی به طور مستقل در نظر میگیریم. خیر چنین چیزی نیست. جسم و روح کاملا با هم هماهنگ هستند. به طور مثال فردی که در یک واکنش روحی روانی دچار استرس و عصبانیت شده است وعصبانیت خود را بروز میدهد، در واقع استقامت روحی خود را از دست داده یعنی مثلا با صحنه ای مواجه شده است که نمیتواند خود را کنترل کند ودر نهایت عصبانی میشود ، در اینجا استقامت روحی و صبر فرد از بین رفته و علایم عصبانیت را بروز داده است. وقتی این اتفاق افتاد و فرد عصبانی شد و قادر به کنترل خود نبود، استقامت روحی خود را از دست داده و بلافاصله این از دست رفتن استقامت و کاهش صبر در سیستم بدنی و جسمی او خودش را  به صورت شل شدن و تورم سلولی نشون میدهد. یعنی به طور عادی شما میبینید فرد عصبی، همزمان با عصبانیت یا بعد از مدت زمان کوتاهی، دردهای جسمی وی از جمله دردهای معده ، سردردهای میگرنی، بالا رفتن فشار خون و…. شروع می شود. سوال اینجاست که چه اتفاقی در اینجا افتاده است ؟ پاسخ بسیار، ساده است.

ادامه دارد…..

نویسنده : دکتر مهدی فاطمی مهر

اکثر بیماری ها در طب رایج بوسیله داروهای کورتونی و شیمیایی کنترل شده و بهبودی نسبی ایجاد میکند که موقت میباشند و بعد قطع داروها علایم مجدد عود میکنند. بهترین روش درمان، درمان شگفت انگیز و معجزه گر هومیوپاتی می باشد که بدون عارضه از طریق تحریک و تقویت سیستم ایمنی و بازگرداندن نیروی حیات به بافت های درگیر، امکان جلوگیری از پیشرفت بیماری ، عود مکرر ،کاهش علایم و  مهمتر از همه درمان ریشه ای آن را بعد از گذراندن دوره های درمان در بیماران مبتلا فراهم می نماید.

به منظور برخورداری از خدمات مشاوره سلامت رایگان و درمان بیماری خود در یکی از کلینیک های مجازی سیناطب فرم پر کرده و منتظر تماس مشاورین ما بمانید.

کلینیک های مجازی سیناطب


مطالب مرتبط:

درمان یبوست کودکان

علائم یبوست و درمان آن به روش هومیوپاتی

بهترین و موثرترین روش درمان یبوست

بیماری های قابل درمان در هومیوپاتی

داروهای هومیوپاتی

تشخیص و تجویز در هومیوپاتی

اثربخشی داروهای هومیوپاتی

هومیوپاتی دانشی ناشناخته

هومیوپاتی درمان بدون عارضه

درمان به روش هومیوپاتی

هومیوپاتی یا مشابه درمانی

بیماری های قابل درمان در هومیوپاتی

هدف درمان

نقش عوامل معنوی در ارتقای سلامت۱

نقش عوامل معنوی در ارتقای سلامت۱ نقش عوامل معنوی در ارتقای سلامت۱

ساير مطالبي که شايد از خواندن آنها لذت ببريد!

مطالبي که در ذيل مشاهده ميکنيد نزديک ترين مطالب از لحاظ محتوايي به مقاله اي است که آنرا مطالعه کرديد...

    شما هم نظر بدهید...

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

در خبرنامه بیتفا عضو شوید!

با عضویت در بیتفا، آخرین نوشته‌های بیتفا، پیشنهادهای ویژه و برخی مطالب آموزشی را در ایمیل خود دریافت کنید.

محبوب ترین مطالب

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...

طراحی و کدنویسی این سایت تماما با تیم بیتفا بوده و هرگونه کپی برداری حرام بوده و مورد رضایت ما نمی باشد. جهت خرید قالب تماس بگیرید.

09370245225

b i t f a c o @ g m a i l . c o m