نام گذاری بيماری ها درهوميوپاتی

نام گذاری بيماری ها درهوميوپاتی – بيماري كه به پزشك هوميوپات مراجعه مي كند و حتي پس از آنكه درمان شود ممكن است ، اين پرسش برايش مطرح شود كه بالاخره بيماري وي چه بوده استجواب اين پرسش وتوجيه آن براي يك…

این مطلب توسط ادمین در تاریخ 04 ام جولای 2017ارسال شده است.

جهت مطالعه نام گذاری بيماری ها درهوميوپاتی به سمت پایین اسکرول کنید.

نام گذاری بيماری ها درهوميوپاتی

نام گذاری بيماری ها درهوميوپاتی – بيماري كه به پزشك هوميوپات مراجعه مي كند و حتي پس از آنكه درمان شود ممكن است ، اين پرسش برايش مطرح شود كه بالاخره بيماري وي چه بوده استجواب اين پرسش وتوجيه آن براي يك هوميوپات گاه بسيارمشكل است. زيرا تقسيم بندي و نامگذاري بيماريها درهوميوپاتي كاملا با آنچه در پزشكي كلاسيك سراغ داريم، متفاوت است. تشخيص هوميوپاتي معمولا در مقايسه ، شامل مجموعه اي از چند نام بيماري درپزشكي كلاسيك است .همانطور كه پيشتر گفته شد، از ديد هوميوپاتي در وجود هر بيمار تنها يك نوع بيماري وجود دارد و نشانه ها و دردهاي مختلف، نمودها و بخشهاي مختلف يك بيماري كلي در فرد است .

براي مثال: فردي كه دچار ميگرن، كمر درد، افسردگي و اگزما در دستها مي باشد، از ديدگاه پزشكي رايج داراي ۴ بيماري با عناوين متفاوت و نيازمند ۴ دسته دارويي مختلف است، اما در تشخيص هوميوپاتي اين فرد تنها يك بيماري با يك نام خاص و يك نوع دارو براي درمان دارد.نامگذاري و تقسيم بندي بيماريها در هوميوپاتي براساس داروهاي هوميوپاتي است كه بيمار را شفامي دهد، به عبارت ديگر اگرپزشك هوميوپات پس از بررسي بيمار تشخيص دهد كه مثلا بيمار به داروي هوميوپاتي فسفر براي درمان بيماريش نياز دارد و بيمار با اين دارو شفا مي يابد، آنگاه نام تشخيص بيماري فسفر خواهد بود كه بيانگر شباهت بيماري وي با علائم داروي هوميوپاتي فسفر مي باشد. از ديد گاه هوميوپاتي هر بيمار به همراه بيماريش، پديده اي منحصر به فرد ميباشد كه نمي توان آن را در نام يك بيماري عمومي محدود كردونيازمند درمان ويژه است. در هوميوپاتي دارويي كه تجويز مي شود و نامي كه بر روي بيماري نهاده مي شود، تنها بيانگر شباهت بيماري بشرايط داروست و در بسياري از موارد با تغييرنشانههاي بيماري درطول دوره درمان، داروهاي هوميوپاتي ديگري هم مورد نيازخواهد بود. بنابراين، نامهايي كه به بيماران به عنوان تشخيص هوميوپاتي گفته مي شود همان داروي هوميوپاتي است كه آنها مصرف كردهاند و باعث بهبودي آنها شده است. ( با اثر مثبت دارو و درستي تشخيص ،تاييد مي شود.)

ساير مطالبي که شايد از خواندن آنها لذت ببريد!

مطالبي که در ذيل مشاهده ميکنيد نزديک ترين مطالب از لحاظ محتوايي به مقاله اي است که آنرا مطالعه کرديد...

    شما هم نظر بدهید...

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

در خبرنامه بیتفا عضو شوید!

با عضویت در بیتفا، آخرین نوشته‌های بیتفا، پیشنهادهای ویژه و برخی مطالب آموزشی را در ایمیل خود دریافت کنید.

محبوب ترین مطالب

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...

طراحی و کدنویسی این سایت تماما با تیم بیتفا بوده و هرگونه کپی برداری حرام بوده و مورد رضایت ما نمی باشد. جهت خرید قالب تماس بگیرید.

09370245225

b i t f a c o @ g m a i l . c o m