درمان چاقی در طب هومیوپاتی

درمان چاقی در طب هومیوپاتی

ا توجه به چاقی رو به گسترش و شیوه های مختلف ارائه شده ، چرا اکثر رژیمها با شکست روبرو می شوند ؟ و آیا واقعا علت اصلی آن پرخوری…

این مطلب توسط ادمین در تاریخ 05 ام فوریه 2018ارسال شده است.

جهت مطالعه درمان چاقی در طب هومیوپاتی به سمت پایین اسکرول کنید.

درمان چاقی در طب هومیوپاتی

درمان چاقی در طب هومیوپاتی

ا توجه به چاقی رو به گسترش و شیوه های مختلف ارائه شده ، چرا اکثر رژیمها با شکست روبرو می شوند ؟ و آیا واقعا علت اصلی آن پرخوری و عدم تحرک به تنهایی است . این درسته که با پیشرفت تکنولوژی فعالیت انسانها به شدت کاهش یافته و از طرفی وقت کافی نداشتن(یا مد شدن) باعث استفاده از غذاهای آماده با کالری بالا یا همان Fast Food گردیده اما یادمان نرود که تکنولوژی و فن آوریهای نوین تنها باعث آسایش و شاید بتوان گفت تنبلی جسمی گردیده اما متاسفانه ابدا نتوانسته آسایش روحی ایجاد نماید و همانطور که ملاحظه می شود انواع اضطراب ، ترس ، افسردگی ، خشم و عصبانیت و کلا حس عدم امنیت درونی در حال افزایش است و مطمئنا مسائل روحی روانی بر جسم ارجحیت داشته و در بسیاری از بیماریها مسائل روحی و روانی فرد دخیل بوده و لذا تا نتوان حس خوبی برای فرد ایجاد نمود این مشکلات رو به گسترش خواهند بود .

پس تحرک روزانه و رژیم کم کالری از موارد لازم جهت کاهش وزن بوده اما کافی نیستند و ??برای درمان باید کل بیمار مورد ارزیابی قرار گرفته و نه چاقی فرد ?چرا که چاقی مانند لاغر شدن تنها علامتی از یک بیماری است و نه خود بیماری و برای درمان باید به سراغ بیماری رفت تا درمان صورت بگیرد و نه به سراغ علامتی از بیماری که مطمئنا چون بیماری اصلی درمان نشده چاقی برگشت خواهد نمود .

⭕️پس در هر جا به تبلیغی برخورد کردید که در آن دارویی به شما معرفی می گردد که باعث کاهش وزن در شما می گردد بدون اینکه شرح بیماری شما را بداند و به همه افراد با اضافه وزن توصیه می گردد بدانید که اگر هم باعث لاغری شما گردد این قضیه موقتی بوده و چاقی برخواهد گشت . پس استفاده از داروهای مسهل ، ادرار آور ، داروهای تیروئید و یا …… که جدیدا تحت عنوان داروهای گیاهی در بازار عرضه می شود متاسفانه نمی توانند مسائل و مشکلات درونی شما را برطرف نمایند و در نهایت به وزن سابق خود خواهید رسید علاوه بر اینکه باید عوارض داروهای مورد استفاده را نیز تحمل نمائید .

متابوليسم بدن هر فرد در قسمتهای خاصی از مغز کنترل می شود که با در نظر گرفتن هورمونهای بسياری که در تنظيم سوخت و ساز بدن دخالت دارند ، می توان گفت که آنچه که وزن ظاهری بيمار را تشکيل می دهد نتيجه نهايي تنظيمات و واکنشهای هورمونی ، عصبی خاص هر فرد(PNEI) است . بالطبع هرگونه اختلال در بدن بر روی کل سيستم بدن تاثير گذاشته و يک علامت ظاهری آن تغيير وزن (کاهش يا افزايش) خواهد بود . برخورد موضعی با اين علامت ظاهری (چاقی یا لاغری) مانند هر علامت ديگر باعث بازگشت آن علامت خواهد شد

????????

?در درمان چاقی در طب هومیوپاتی نظم و تعادل از دست رفته بدن، بازمی گردد و با فعالیت و رژیم مناسب در کنار داروهای مناسب هرفرد با توجه به کلیت علائمذهن وروح و جسم خاص هر فرد و با شرح حال دقیق مختص همان فرد، بیمار سلامتی خود را بدست می آورد .

???برای مثال تمايل سيری ناپذير به خوردن ( که حتی بدون لذت از خوردن می باشد) که  بعد از ابتلا به بیماری های روحی از جمله اضطراب ، افسردگی ، عصبانيت های مکرر و …… آشکار می شود، در طب طبیعی هومیوپاتی با ریشه یابی دقیق درمان و رفع می شود.

???در فردی دیگر  ممکن است یک علت زمینه ای جسمی مانند ابتلا به دیابت و یا تیروئید باعث اضافه وزن شده باشد که طب هومیوپاتی با رفع مشکل زمینه ای نشانه ها و دیگر علائم را نیز درمان می کند.

????????????????????

اکثر بیماری ها از جمله چاقی در طب رایج بوسیله داروهای کورتونی و شیمیایی کنترل شده و بهبودی نسبی ایجاد میکند که موقت میباشند و بعد قطع داروها علایم مجدد عود میکنند. بهترین روش درمان، درمان شگفت انگیز و معجزه گر هومیوپاتی می باشد که بدون عارضه از طریق تحریک و تقویت سیستم ایمنی و بازگرداندن نیروی حیات به بافت های درگیر، امکان جلوگیری از پیشرفت بیماری ، عود مکرر ،کاهش علایم و  مهمتر از همه درمان ریشه ای آن را بعد از گذراندن دوره های درمان در بیماران مبتلا فراهم می نماید.

به منظور برخورداری از خدمات مشاوره سلامت رایگان و درمان بیماری خود در یکی از کلینیک های مجازی سیناطب فرم پر کرده و منتظر تماس مشاورین ما بمانید.

کلینیک های مجازی سیناطب


مطالب مرتبط:

درمان غیر دارویی چاقی

هومیوپاتی و چاقی

هومیوپاتی چیست؟

هومیوپاتی و چاقی

بیماری های قابل درمان در هومیوپاتی

داروهای هومیوپاتی

تشخیص و تجویز در هومیوپاتی

اثربخشی داروهای هومیوپاتی

هومیوپاتی دانشی ناشناخته

هومیوپاتی درمان بدون عارضه

درمان به روش هومیوپاتی

هومیوپاتی یا مشابه درمانی

بیماری های قابل درمان در هومیوپاتی

هدف درمان هومیوپاتی ،شناخت و درمان ناهنجاري ايجاد شده دربدن

تفاوت هومیوپاتی و طب رایج

درمان چاقی در طب هومیوپاتی

درمان چاقی در طب هومیوپاتی

درمان چاقی در طب هومیوپاتی

ساير مطالبي که شايد از خواندن آنها لذت ببريد!

مطالبي که در ذيل مشاهده ميکنيد نزديک ترين مطالب از لحاظ محتوايي به مقاله اي است که آنرا مطالعه کرديد...

    شما هم نظر بدهید...

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

در خبرنامه بیتفا عضو شوید!

با عضویت در بیتفا، آخرین نوشته‌های بیتفا، پیشنهادهای ویژه و برخی مطالب آموزشی را در ایمیل خود دریافت کنید.

محبوب ترین مطالب

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...

طراحی و کدنویسی این سایت تماما با تیم بیتفا بوده و هرگونه کپی برداری حرام بوده و مورد رضایت ما نمی باشد. جهت خرید قالب تماس بگیرید.

09370245225

b i t f a c o @ g m a i l . c o m