درمان هرپس تناسلی

درمان هرپس تناسلی

هرپس تناسلی از عفونتهای پوستی است. هرپس تناسلي بیماري شايعي است و هر دو جنس مرد و زن را مبتلا مي كند بر اساس گزارش مركز پیشگیري و كنترل بیماريها ، ويروس…

این مطلب توسط ادمین در تاریخ 14 ام نوامبر 2017ارسال شده است.

جهت مطالعه درمان هرپس تناسلی به سمت پایین اسکرول کنید.

درمان هرپس تناسلی

درمان هرپس تناسلی

هرپس تناسلی از عفونتهای پوستی است. هرپس تناسلي بیماري شايعي است و هر دو جنس مرد و زن را مبتلا مي كند بر اساس گزارش مركز پیشگیري و كنترل بیماريها ، ويروس هرپس سیمپلكس در ايالات متحده امريكا در يك ششم نوجوانان و بالغین وجود دارد هرپس تناسلي يك بیماري مقاربتي به شدت واگیردار مي باشد .

تظاهرات اين بماري شامل درد ، خارش و زخم در نواحي تناسلي مي باشد . گونه اي از ويروس هرپس سیمپلكس ( HSV ) عامل بیماري هرپس تناسلي است كه از طريق شكاف هاي كوجك روي پوست يا غشاء مخاطي وارد بدن مي شود.

اصلي ترين راه انتشار ويروس تماس جنسي است براي اين عفونت عود كننده هیچ درماني وجود ندارد و اين امر سبب ايجاد فشارهاي روحي و شرمندگي در افراد مي شود ابتلا به هرپس تناسلي دلیلي براي اجتناب از سكس يا منصرف شدن از فكر روابط نمي باشد

اگر شما يا شريك جنسي تان به اين عفونت آلوده شده ايد مي توانید با رعايت نكاتي انتشار HSV را كنترل نموده و خودتان و شريك جنسي تان را حفاظت نمايید.

اكثريت كساني كه آلوده به ويروس هرپس میشوند هرگز از داشتن بیماري آگاه نمي شوند چرا كه اين افراد هیچ علامت و نشانه اي ندارند مي تواند چنان خفیف باشد كه مورد توجه افراد قرار نگیرد.

معمولا اولین بروز، بدترين بروز در وقوع بیماري است و برخي از افراد هرگز براي دومین بار بیماري را تجربه نمي كنند. اما سايرافراد حتي پس از ۴۰ سال از بروز اولیه بیماري، مجددا بیماري را تجربه مي كنند.

نشانه هاي هرپس تناسلي مي تواند شامل برآمدگیهاي كوچك قرمز ، تاولهاي كوچك يا زخم هاي باز در ناحیه تناسلي ، درد يا خارش اطراف ناحیه تناسلي ، كفل ها و داخل مقعد و نواحي اطراف رانها

اولین نشانه هرپس تناسلي معمولا درد يا خارش است كه در عرض چند هفته پس از مواجهه با شريك جنسي آلوده شروع مي شود پس از چندين روز ممكن است برآمدگیهاي كوچك قرمز ظاهر شود سپس آنها پاره مي شوند و تبديل به زخم هايي مي گردند كه ترشح يا خونريزي دارند در نهايت روي زخم ها دلمه تشكیل مي شود و بهبود مي يابند.

 در طب رایج هیچ درمان قطعي بهبودي براي هرپس تناسلي وجود ندارد اما داروهای فعلی هرپس تناسلي شامل داروهاي ضد ويروسي خوراكي به بهبود سريعتر زخم ها و كاهش دفعات عود كمك مي كند.


✅اگر شما مبتلا به يك عفونت فعال هستید از سكس اجتناب كنید.

✅زخم ها را تمیز و خشك نگه داريد

✅از لمس كردن زخم ها پرهیز كنید

✅پس از تماس با زخم ها دستهايتان را بشوئید

✅بخاطر داشته باشید كه ويروس حتي وقتي كه نشانه اي وجود ندارد مي تواند انتشار يابد.

✅قبل از اينكه فعالیت جنسي را از سر بگیريد صبر كنید تا همه زخم ها بطور كامل بهبود يابند و همیشه براي كاهش شانس آلوده كردن شريك خود از كاندوم لاتكس استفاده كنید

 

هرپس تناسلی در طب رایج بوسیله داروهای شیمیایی بلحاظ روانشناختی کنترل شده که بهبودی نسبی ایجاد میکنند که موقت میباشند و بعد قطع داروها علایم مجدد عود میکنند. بهترین روش درمان، درمان شگفت انگیز و معجزه گر هومیوپاتی می باشد که بدون عارضه از طریق تحریک و تقویت سیستم ایمنی و بازگرداندن نیروی حیات به بافت های درگیر، امکان جلوگیری از پیشرفت بیماری ، عود مکرر ،کاهش علایم و  مهمتر از همه درمان ریشه ای آن را بعد از گذراندن دوره های درمان در بیماران مبتلا فراهم می نماید.

به منظور برخورداری از خدمات مشاوره سلامت رایگان و درمان بیماری خود در یکی از کلینیک های مجازی سیناطب فرم پر کرده و منتظر تماس مشاورین ما بمانید.

کلینیک های مجازی سیناطب


مطالب مرتبط:

زگیل و بهترین روش درمان زگیل

کلینیک پوست و مو

هومیوپاتی، بهترین روش درمان بیماری ها

هومیوپاتی و آکنه(جوش)

هرپس تناسلی (تیخال تناسلی)

هرپس تناسلی

ساير مطالبي که شايد از خواندن آنها لذت ببريد!

مطالبي که در ذيل مشاهده ميکنيد نزديک ترين مطالب از لحاظ محتوايي به مقاله اي است که آنرا مطالعه کرديد...

آخرین نظرات خوانندگان این مطلب

نظرات شما برای ما ارزشمند است.پس نظرات زیبای خود را با ما در میان بگذارید...

  1. مینا گفت:

    برای بیماری تبخال تناسلی باید توی کدوم کلینیک مجازیتون فرم پر کنیم؟

  2. مرضیه ابراهیمی گفت:

    سلام من حدود یکسال هست که وقتی که این مواد ا مصرف میکنم دچار از قسمت سینه تا گلو دچار درد شدید می شوم و بعد از آن تب و لرز و احساس سرماخوردگی .(گوشت-گوجه-قهوه-کاکائو-چای-بادمجان-نمک-چیزهای شور-تخم مرغ-تره-کل چیزهای گرم).تو را خدا بگید باید چه کار کنم

    شما هم نظر بدهید...

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

در خبرنامه بیتفا عضو شوید!

با عضویت در بیتفا، آخرین نوشته‌های بیتفا، پیشنهادهای ویژه و برخی مطالب آموزشی را در ایمیل خود دریافت کنید.

محبوب ترین مطالب

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...

طراحی و کدنویسی این سایت تماما با تیم بیتفا بوده و هرگونه کپی برداری حرام بوده و مورد رضایت ما نمی باشد. جهت خرید قالب تماس بگیرید.

09370245225

b i t f a c o @ g m a i l . c o m