خیانت بین همسران

خیانت بین همسران

آمارها و گزارشات مشاورین و دادگاه‌های خانواده نشان می‌دهند که در دهه گذشته تمایل به خیانت به همسر در جامعه ما افزایش داشته است. «خیانت»، به معنای هر نوع رابطه با شخص…

این مطلب توسط ادمین در تاریخ 16 ام آوریل 2018ارسال شده است.

جهت مطالعه خیانت بین همسران به سمت پایین اسکرول کنید.

خیانت بین همسران

خیانت بین همسران

آمارها و گزارشات مشاورین و دادگاه‌های خانواده نشان می‌دهند که در دهه گذشته تمایل به خیانت به همسر در جامعه ما افزایش داشته است. «خیانت»، به معنای هر نوع رابطه با شخص سوم است که همسر به آن رضایت نداشته باشد و از دادن یک پیام کوتاه تا رابطه جنسی را شامل می‌شود. همانطور که می‌دانید هر نوع رابطه خارج از روابط زناشویی باعث صدمه شدید و عمیق خواهد شد و زوج آسیب خورده دچار درهم ریختگی و درماندگی شدید خواهد شد و تحت اثر این آسیب که مانند یک زلزله ۱۰ ریشتری می‌باشد، فرزندان و خانواده‌های دو طرف نیز درگیر خواهند شد.

سؤالی که در اینجا مطرح است، این می‌باشد که با وجود تمام این نتایج مخرب چرا یک زوج تن به این امر می‌دهد؟ طبق بررسی‌های متفاوت آماری و غیرآماری چندین علت بیان شده است که عبارتند از:

۱- سردی روابط: از مهمترین علل کم شدن روابط محبت‌آمیز عاطفی و هیجانی است، وقتی زوج برای هم تکراری شوند و وقتی که به تدریج حرفی برای گفتن به یکدیگر نداشته باشند؛ به طوری‌که هر کدام مشغول به مسائل مربوط به خود شوند. هرگاه گفتگو دو زوج با هم کاهش یابد، با هم کمتر تفریح کنند، برای هم کمتر وقت بگذارند و از احساسات هم بی‌خبر باشند؛ روابط آن‌ها به سردی می‌رود. یادتان باشد که ما انسان‌ها نیاز به همدم و رابطه صمیمی داریم. ما نیاز به همدردی و صحبت کردن و گوش شنوا داریم، پس هرگاه روابط سرد شود، زوج به سراغ فرد دیگری می‌رود که این نقش‌ها را ایفاء کند. یک رابطه هر چقدر که با عشق و علاقه شروع شده باشد، اگر از آن محافظت نشود، دوام نمی‌یابد. باید بیاموزیم چگونه با هم صحبت کنیم. چگونه گوش شنوای هم باشیم. چه کاری انجام دهیم تا باعث شادی همسر خود شویم و راه‌های دوری از موارد آزاردهنده را بشناسیم. صرف زمان برای هم بسیار اثر‌گذار می‌باشد. نکته دیگر آن‌که کمی با خود فکر کنید، شما یاور همسر خود هستید یا دشمن او؟ بیاندیشید می‌خواهید در کنار هم باشید یا روبروی هم!

۲- کسانی که از روی اجبار یا مسائل اقتصادی و اجتماعی با هم ازدواج می‌کنند، در معرض خیانت همسر هستند؛ پس توجه به مسائل قبل از ازدواج و اهداف ازدواج بسیار مهم هستند. توجه کنید که برای چی دارید ازدواج می‌کنید. اگر ازدواج بدون شناخت و از روی هیجان و یا به علل مادی و موقعیت اجتماعی و فرار از خانواده باشد، باز هم مشکل به وجود می‌آید.

۳- مسائل جنسی: حدود پنجاه تا شصت درصد اختلافات و به دنبال آن خیانت به دلیل مسائل جنسی است. گاهی زوجین در رابطه جنسی مشکل دارند و یا مهارت جنسی کافی ندارند یا باورهای اشتباه زیاد آن‌ها مانع از ارتباط رضایت بخش بین زوجین می‌شود. رابطه جنسی خود باعث صمیمیت بین زوجین می‌شود و در صورت بی‌توجهی به آن باعث آسیب به رابطه می‌شود. متأسفانه، دسترسی به اینترنت و عدم توجه یک زوج به رابطه جنسی و گاهی اختلالات جنسی باعث اعتیاد جنسی و روابط خارج زناشویی و متلاشی‌شدن روابط خواهد شد.

۴- مصرف موادمخدر و مشروبات الکلی و همین‌طور مواد محرک باعث بروز مشکل خواهد شد.

۵- بیماری‌های روان‌پزشکی مانند: اختلال دو قطبی که متأسفانه در بسیاری از موارد مشاهده می‌شود، افرادی با خلق‌های متغیر که هنگامی دچار خلق بالا و انرژی زیاد و میل جنسی زیاد می‌شوند و با افراد متعدد روابط بدون حد و مرز پیدا می‌کنند.

از علل دیگر می‌توان به مسائل اقتصادی، هم‌جوار بودن و هم صحبتی زن و مرد به مدت طولانی و مسائل شخصیتی افراد نام برد. نکته مهم این است که هر کسی می‌تواند در معرض روابط خارج زناشویی قرار گیرد اگر به روابط خود دقت نکند و مواظب ارتباطات خود نباشد. متأسفانه، زوج فکر می‌کند که می‌تواند جلوی روابط خارج زناشویی شروع شده خود را بگیرد ولی این یک باور اشتباه است؛ برای پیشگیری نباید شروع کرد.

 به قلم خانم دکتر نجات

خیانت بین همسران

خیانت بین همسران

خیانت بین همسران

اکثر بیماری ها از جمله سرماخوردگی های کودکان و حساسیت های مختلف در طب رایج بوسیله داروهای کورتونی و شیمیایی کنترل شده و بهبودی نسبی ایجاد میکند که موقت میباشند و بعد قطع داروها علایم مجدد عود میکنند. بهترین روش درمان، درمان شگفت انگیز و معجزه گر هومیوپاتی می باشد که بدون عارضه از طریق تحریک و تقویت سیستم ایمنی و بازگرداندن نیروی حیات به بافت های درگیر، امکان جلوگیری از پیشرفت بیماری ، عود مکرر ،کاهش علایم و  مهمتر از همه درمان ریشه ای آن را بعد از گذراندن دوره های درمان در بیماران مبتلا فراهم می نماید.

به منظور برخورداری از خدمات مشاوره سلامت رایگان و درمان بیماری خود در یکی از کلینیک های مجازی سیناطب فرم پر کرده و منتظر تماس مشاورین ما بمانید.

کلینیک های مجازی سیناطب(کلیک کنید)


مطالب مرتبط:

درمان یبوست کودکان

علائم یبوست و درمان آن به روش هومیوپاتی

بهترین و موثرترین روش درمان یبوست

بیماری های قابل درمان در هومیوپاتی

داروهای هومیوپاتی

تشخیص و تجویز در هومیوپاتی

اثربخشی داروهای هومیوپاتی

هومیوپاتی دانشی ناشناخته

هومیوپاتی درمان بدون عارضه

درمان به روش هومیوپاتی

هومیوپاتی یا مشابه درمانی

بیماری های قابل درمان در هومیوپاتی

هدف درمان

ساير مطالبي که شايد از خواندن آنها لذت ببريد!

مطالبي که در ذيل مشاهده ميکنيد نزديک ترين مطالب از لحاظ محتوايي به مقاله اي است که آنرا مطالعه کرديد...

    شما هم نظر بدهید...

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

در خبرنامه بیتفا عضو شوید!

با عضویت در بیتفا، آخرین نوشته‌های بیتفا، پیشنهادهای ویژه و برخی مطالب آموزشی را در ایمیل خود دریافت کنید.

محبوب ترین مطالب

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...

طراحی و کدنویسی این سایت تماما با تیم بیتفا بوده و هرگونه کپی برداری حرام بوده و مورد رضایت ما نمی باشد. جهت خرید قالب تماس بگیرید.

09370245225

b i t f a c o @ g m a i l . c o m