تاثیر داروهای شیمیایی در ایجاد تنبلی تخمدان و نازایی

تاثیر داروهای شیمیایی در ایجاد تنبلی تخمدان و نازایی

هنگامی که از آنتی بیوتیک زیادی استفاده شود، سیستم ایمنی بدن ضعیف شده و وقتی سیستم ایمنی ضعیف شد، بدن در مقابل کوچکترین ویروس و عامل…

این مطلب توسط ادمین در تاریخ 25 ام مارس 2018ارسال شده است.

جهت مطالعه تاثیر داروهای شیمیایی در ایجاد تنبلی تخمدان و نازایی به سمت پایین اسکرول کنید.

تاثیر داروهای شیمیایی در ایجاد تنبلی تخمدان و نازایی

تاثیر داروهای شیمیایی در ایجاد تنبلی تخمدان و نازایی

هنگامی که از آنتی بیوتیک زیادی استفاده شود، سیستم ایمنی بدن ضعیف شده و وقتی سیستم ایمنی ضعیف شد، بدن در مقابل کوچکترین ویروس و عامل استرس زای بیرونی دچار یک پروسه التهابی میگردد  گاها این التهاب به صورت مزمن در آمده و اکثرا این افراد مریض هستند یا دایم سرماخورده هستند یا آلرژی دارند.

این یک التهاب مزمن هست که در تمام سیستم های سلولی این فرد وجود دارد که در قسمت سینوسها و بینی بیشتر خود را نشان میدهد ولی این التهاب به صورتی نیست که فقط در قسمت سینوس و بینی خود را نشان بدهد بلکه تمام قسمتهای بدن را نیز درگیر میکند . حتی درتخمدانها و لوله های رحمی این التهاب وجود دارد  و اگر این التهاب مزمن باشد همون طوری که وقتی فردی مبتلا به آلرزی ست به راحتی در اثر این التهاب مزمن مجرای تنفسی فوقانی و بینی بسته شده و نمیتواند تنفس کند. این التهاب در مجرای رحمی که خیلی باریکتر از مجرای تنفسی هست وجود دارد  و به سادگی میتواند این مجرا را مسدود وعملکرد مژکهایی که در این مجرا وجود دارند  و باعث میشوند که تخمک به سمت رحم حرکت کند را مختل کند و حرکات آنها را کند و در نتیجه انتقال بین اسپرم و تخمک قطع شود و به سادگی باعث نازایی گردد.

خیلی از موارد نازایی که با آنها روبرو هستیم واقعا فرد مشکل اساسی ندارد یعنی اگر فرد دچار نازایی هست میبینیم که فرد در پیشینه بیماری خود، مشکلات گوارشی  یا آلرژی یا سینوزیت یا دردهای مفصلی نیز دارد و در کل این فرد از یک التهاب مزمن رنج میبرد. یعنی اگر بیمار دچار میگرن میباشد یک التهاب مزمن در بدن وی وجود دارد که دائما عروق مغزی وی درگیر میکند یا اگر مشکلات گوارشی دارد در این التهاب دایما سیستم گوارشی درگیر است و این یک نشانه است که اگر این فرد دایما در یک بخش از بدنش ، این التهاب وجود دارد مثل سیستم گوارشی یا عروق مغزی یا سینوسها این به این معنی هست که این التهاب فقط در این ناحیه نیست در هر ناحیه دیگه ای از بدن این فرد از جمله تخمدانها و لوله های رحمی نیز وجود دارد.

بنابر این اولین و ساده ترین کاری که میتوان انجام داد برای لوله های رحمی این فرد که در اثر التهاب بسته شده است به جای هزینه های گزاف IUI و روشهای تهاجمی که برای استقرارجنین انجام میگیرد ، خاموش کردن التهاب در بدن میباشد. روش درمانی هومیوپاتی یکی از روشی بسیار عالی برای خاموش کردن این التهاب ها می باشد. به طوری که التهاب در طول مدت زمانی که که فرد تحت درمان قرار گرفته است خاموش میشود و به سادگی بر نمیگردد.  وقتی این التهاب خاموش شد التهاب مجاری لوله های رحمی کاهش پیدا کرده و کم میشود و لوله رحمی ملتهب به حالت اول و سلامت خود برمیگردد ومسیر عبور تخمک باز میشود و به این روش طبیعی و بی خطر، حاملگی طبیعی اتفاق می افتد.

تاثیر داروهای شیمیایی در ایجاد تنبلی تخمدان و نازایی

نویسنده :  دکتر مهدی فاطمی مهر

اکثر بیماری ها از جمله آلرژی های کودکان و حساسیت های مختلف در طب رایج بوسیله داروهای کورتونی و شیمیایی کنترل شده و بهبودی نسبی ایجاد میکند که موقت میباشند و بعد قطع داروها علایم مجدد عود میکنند. بهترین روش درمان، درمان شگفت انگیز و معجزه گر هومیوپاتی می باشد که بدون عارضه از طریق تحریک و تقویت سیستم ایمنی و بازگرداندن نیروی حیات به بافت های درگیر، امکان جلوگیری از پیشرفت بیماری ، عود مکرر ،کاهش علایم و  مهمتر از همه درمان ریشه ای آن را بعد از گذراندن دوره های درمان در بیماران مبتلا فراهم می نماید.

به منظور برخورداری از خدمات مشاوره سلامت رایگان و درمان بیماری خود در یکی از کلینیک های مجازی سیناطب فرم پر کرده و منتظر تماس مشاورین ما بمانید.

کلینیک های مجازی سیناطب


مطالب مرتبط:

درمان یبوست کودکان

علائم یبوست و درمان آن به روش هومیوپاتی

بهترین و موثرترین روش درمان یبوست

بیماری های قابل درمان در هومیوپاتی

داروهای هومیوپاتی

تشخیص و تجویز در هومیوپاتی

اثربخشی داروهای هومیوپاتی

هومیوپاتی دانشی ناشناخته

هومیوپاتی درمان بدون عارضه

درمان به روش هومیوپاتی

هومیوپاتی یا مشابه درمانی

بیماری های قابل درمان در هومیوپاتی

هدف درمان

ساير مطالبي که شايد از خواندن آنها لذت ببريد!

مطالبي که در ذيل مشاهده ميکنيد نزديک ترين مطالب از لحاظ محتوايي به مقاله اي است که آنرا مطالعه کرديد...

    شما هم نظر بدهید...

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

در خبرنامه بیتفا عضو شوید!

با عضویت در بیتفا، آخرین نوشته‌های بیتفا، پیشنهادهای ویژه و برخی مطالب آموزشی را در ایمیل خود دریافت کنید.

محبوب ترین مطالب

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...

طراحی و کدنویسی این سایت تماما با تیم بیتفا بوده و هرگونه کپی برداری حرام بوده و مورد رضایت ما نمی باشد. جهت خرید قالب تماس بگیرید.

09370245225

b i t f a c o @ g m a i l . c o m