بیماری های زنان در هومیوپاتی

بیماری های زنان در هومیوپاتی

بيماري هاي زنان كمتر زني را مي توان يافت كه از مشكلات دوران عادت ماهيانه به گونه اي (كم يا زياد ) در رنج نباشد.

مقدار زياد يا كم…

این مطلب توسط ادمین در تاریخ 10 ام دسامبر 2017ارسال شده است.

جهت مطالعه بیماری های زنان در هومیوپاتی به سمت پایین اسکرول کنید.

بیماری های زنان در هومیوپاتی

بیماری های زنان در هومیوپاتی

بيماري هاي زنان كمتر زني را مي توان يافت كه از مشكلات دوران عادت ماهيانه به گونه اي (كم يا زياد ) در رنج نباشد.

مقدار زياد يا كم خون ريزي ، نامنظم بودن عادت ها، دردهاي شديد قبل و يا هنگام عادت ماهانه ، تغييرات خلقي و عصبي مرتبط با دوران عادات ماهانه ، به آساني از راه هوميوپاتي قابل درمان قطعي است . به ويژه كه بيشتر اين مشكلات ناشي از مسائل روحي و عاطفي مي باشند كه از اين راه و با برخورد ريشه اي با بيماري مي توان به درماني كامل دست يافت.

كيستها و تومورهاي خوش خيم نيز از بيماريهاي شايع در زنان است كه بيشتر چاره اي جز درمان جراحي در طب كلاسيك براي بيشتر آنها وجود ندارد. هوميوپاتي توانايي آن را دارد كه نه تنها اين ضايعات را بر طرف نمايد، بلكه مانع بازگشت دوباره ي آنها در آينده مي شود و بيماران را از يك جراحي پرهزينه و گاهي همراه عوارض بي نياز مي كند.

گاهي براي بيماران اين پرسش پيش مي آيد كه آيا در هوميوپاتي، دارويي براي تنظيم خانواده وجود دارد يا خير؟

در پاسخ بايد گفت كه هوميوپاتي جسم و روان فرد را به سمت سلامتي و طبيعي شدن هدايت مي كند به عبارت ديگر پس ازدرمان ،هر اندام بدن وظيفه خود را بهتر و كامل تر انجام مي دهد. در مورد اندام جنسي ،طبيعي تر شدن به معناي قدرت باروري بيشتر است و بنابراين هوميوپاتي مي تواند در درمان ناباروريها، نتيجه بسيار خوبي داشته باشد ( البته به شرط آنكه ناهنجاري آناتومي شديد به شكل عدم وجود از اندام جنسي، عامل ناباروري نباشد) در واقع درمان هوميوپاتي با تنظيم ترشح هورمونهاي زنانه و بهترشدن محيط رحم و حتي تاثير بر روي تخمك گذاري باعث باروري مي شود. بنابراين نمي توان از هوميوپاتي انتظار ارائه راهي براي جلوگيري ازآبستني داشت و بيماران بايد از روشهاي رايج استفاده نمايند البته بايستي روش انتخاب شده با درمان هوميوپاتي بيمار،كمترين تناقض را داشته باشد ، شايد استفاده كردن(آيودي) بهترين گزينه باشد.

كاهش و يا افزايش ميل جنسي نيز از معضلات زوجها است كه بسياري از مسائل خانوادگي را به وجود مي آورد و در مقياس گسترده ، به جرات مي توان گفت كه بسياري از اختلافات خانوادگي (گاهي منجر به طلاق ) ناشي از آن مي باشد. اين بيماري عملا در اكثريت قريب به اتفاق موارد ريشه عصبي و رواني دارد و با گذشته بيماران و خاطرات و رفتارهاي ناخوشايند در دورانهاي حساس زندگي مرتبط است ( دوران بلوغ، ازدواج به خصوص ناخواسته و…). هوميوپاتي مي تواند به حل ريشه اي اين بيماري كمك كند.

متاسفانه در بسياري از بيماريهاي زنان جراحي حرف اول را مي زند و از آنجايي كه اندام جنسي زنان پس از دوران بارداري زائد تلقي مي شود، در موارد بسيار زيادي راه حل درماني،برداشتن رحم،تخمدانها فرض مي شود. خونريزيهاي غيرقابل كنترل تومورهاي خوش خيم رحم و تخمدان و فيبروم همگي از اين جمله اند.

درمان هوميوپاتي در بسياري از موارد فوق،كامل و مطلوب است. تصور اينكه اين اندامها پس از سن خاصي اضافه هستند و بايد برداشته شوند، كاملا بي معناست كه مطمئنا اگر چنين موضوعي درست بود، مادر طبيعت چنين مكانيسمي را در نظر مي گرفت و مثلا اندام جنسي و يا هر عضو اضافه ديگري خود به خود حذف و نابود مي شد.

در عمل بسياري از كساني كه با دليل موجه يا بي دليل موجه در زير عمل هاي جراحي قرار گرفته اند، دچار عوارض بسياري مي شوند كه حتي بسيار دورتر از محل عمل است و در حقيقت با يك به هم ريختگي شديد هورموني و عصبي روبرو مي شوند .

بيماران زيادي ديده شده اند كه پس از برداشتن رحم دچار ميگرن هاي شديد و يا دردهاي عضلاني و استخواني شده اند و يا مبتلا به افسردگي گشته اند و تعداد بيشتري از اين بيماران بعد از عمل دچار تشديد و يا بازگشت بيماريهاي قبلي خود گشته اند .

 

اکثر بیماری های زنان در طب رایج بوسیله داروهای کورتونی و شیمیایی کنترل شده و بهبودی نسبی ایجاد میکند که موقت میباشند و بعد قطع داروها علایم مجدد عود میکنند. بهترین روش درمان، درمان شگفت انگیز و معجزه گر هومیوپاتی می باشد که بدون عارضه از طریق تحریک و تقویت سیستم ایمنی و بازگرداندن نیروی حیات به بافت های درگیر، امکان جلوگیری از پیشرفت بیماری ، عود مکرر ،کاهش علایم و  مهمتر از همه درمان ریشه ای آن را بعد از گذراندن دوره های درمان در بیماران مبتلا فراهم می نماید.

به منظور برخورداری از خدمات مشاوره سلامت رایگان و درمان بیماری خود در یکی از کلینیک های مجازی سیناطب فرم پر کرده و منتظر تماس مشاورین ما بمانید.

کلینیک های مجازی سیناطب


مطالب مرتبط :

علت ناباروری و نازایی زنان و درمان آن

کلینیک زنان و بارداری

یک تست زنانه (سرطان سینه)

نکات مهم در درمان ناباروری

هومیوپاتی و ناباروری در مردان

علل و درمان ناباروری در مردان

هومیوپاتی و نازایی

پیشگیری از نازایی از دوران کودکی به کمک هومیوپاتی

علت های ناباروری

ساير مطالبي که شايد از خواندن آنها لذت ببريد!

مطالبي که در ذيل مشاهده ميکنيد نزديک ترين مطالب از لحاظ محتوايي به مقاله اي است که آنرا مطالعه کرديد...

    شما هم نظر بدهید...

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

در خبرنامه بیتفا عضو شوید!

با عضویت در بیتفا، آخرین نوشته‌های بیتفا، پیشنهادهای ویژه و برخی مطالب آموزشی را در ایمیل خود دریافت کنید.

محبوب ترین مطالب

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...

طراحی و کدنویسی این سایت تماما با تیم بیتفا بوده و هرگونه کپی برداری حرام بوده و مورد رضایت ما نمی باشد. جهت خرید قالب تماس بگیرید.

09370245225

b i t f a c o @ g m a i l . c o m