اثر داروهای هومیوپاتی و تعادل وزن

اثر داروهای هومیوپاتی و تعادل وزن

اثر داروهای هومیوپاتی و تعادل وزن  : چاقي و اضـافه وزن به افـزایش بیـش از حد بافت چربی در بدن گفته می شود و بطور کلـی زمـانی ایجـاد می شود که میزان انرِژی دریافتی بیش…

این مطلب توسط ادمین در تاریخ 17 ام نوامبر 2015ارسال شده است.

جهت مطالعه اثر داروهای هومیوپاتی و تعادل وزن به سمت پایین اسکرول کنید.

اثر داروهای هومیوپاتی و تعادل وزن

اثر داروهای هومیوپاتی و تعادل وزن

اثر داروهای هومیوپاتی و تعادل وزن  : چاقي و اضـافه وزن به افـزایش بیـش از حد بافت چربی در بدن گفته می شود و بطور کلـی زمـانی ایجـاد می شود که میزان انرِژی دریافتی بیش از میزان انرژی مصرفی باشد. اگرچه عوامل دیگری مانند ژنتیک، رژیم غذایی نادرست (خوردن غذاهای پر کالری و پر چرب و پر قند) کم تحرکی و مشکلات روحی (خوردن بیش از اندازه، پرخوابی و افسردگی) نیز می تواند باعث بروز چاقی گردد. چاقي علاوه بر مشکل زیبایی فرد را در خطر ابتلا به بيماري فشار خون، افزایش قند خون(دیابت)، سرطانهای مختلف، مشکل استخوانها و مفاصل و بسیاری از بیماریهای دیگر قرار می دهد. ثابت شده است حتي کاهش کمي از اضافه وزن مي تواند اثر زيادي روي بهبود سلامتي داشته باشد.

لاغري و کمبود وزن چاقی خود عامل بسیاری از بیماریها است و آدمی در حال عادی اگر لاغر باشد یقیناً سالمتر است اما لاغری مفرط مي تواند ريشه در دوران هاي مختلف زندگي داشته باشد، از زندگي درون رحمي گرفته تا لاغري دوران خردسالي،‌ لاغري دوران مشرف به بلوغ،‌ لاغري دوران بلوغ و لاغري دوران ميانسالي و كهنسالي. بدترين و مقاوم ترين نوع لاغري،‌ لاغري هاي دوران درون رحمي و دوران مشرف به بلوغ است چرا كه شالوده و بنيان بدن در اين ايام شكل مي گيرد. لاغري مي تواند عوامل متعددي نيز داشته باشد. علل رواني (نگراني هاي شديد،‌ اضطراب، افسردگي، حسادت، رقابت…)، علل غذايي (كم غذايي، بدغذايي، مشكلات سوء جذب غذايي،‌ بي اشتهايي،‌ بد اشتهايي)،‌ علل پزشكي و هورموني (پركاري تيروييد،‌ كمي هورمون رشد، پاسخ ناكافي بدن به هورمون رشد، جذب ناكافي، سوء جذب…) و علل دارويي (مانند مصرف موادي كه يا باعث افزايش سوخت و ساز مي شوند يا باعث كاهش جذب مي شوند يا باعث افزايش تخريب چربي و عضله و كاهش توان ساخت بدن مي شوند) ، سردسته علل لاغري هستند. البته لاغري هايي با علل ژنتيكي و كمياب هم وجود دارند.

با توجه به اینکه داروهای هومیوپاتی باعث کاهش تورم دستگاه گوارشی میشوند ؛ لذا در بسیاری از موارد پس از گذشت چند هفته از شروع درمان ممکن است فرد تحت درمان احساس گرسنگی و افزایش اشتها داشته باشد که به دلیل بهبود جذب مواد غذایی در دستگاه گوارشی میباشد.

این اتفاق برای افرادی که لاغر هستند و علاقه دارند که وزن آنان افزایش یابد بسیار عالی بوده و سبب میشود که حتی الامکان به وزن ایده آل خود برسند.

و همچنین این موضوع در کودکان و بخصوص کودکانی که دچار کاهش رشد هستند میتواند اتفاق بسیار عالی بوده و کودک کاهش رشد خود را جبران نماید.

اما در افرادی که چاق هستند این اتفاق میتواند هم باعث چاق تر شدن آنان شود و هم اینکه اگر در هنگام افزایش اشتهای ایجاد شده برای رفع این اشتها اگر از سبزیجات و میوه استفاده شود ؛ به دلیل افزایش سوخت و ساز سلولی و کاهش ورود غذاهای پر کالری؛ میتواند عامل لاغری در این افراد گردد.

بنابراین در افراد چاق میتوان از این خاصیت داروهای هومیوپاتی برای لاغر شدن نیز استفاده نمود.

اضافه وزن و به به عبارتی لاغری در طب رایج بوسیله داروهای شیمیایی و گیاهی کنترل شده و بهبودی نسبی ایجاد میکند که موقت میباشند و بعد قطع داروها علایم مجدد عود میکنند. بهترین روش درمان، درمان شگفت انگیز و معجزه گر هومیوپاتی می باشد که بدون عارضه از طریق تحریک و تقویت سیستم ایمنی و بازگرداندن نیروی حیات به بافت های درگیر، امکان جلوگیری از پیشرفت بیماری ، عود مکرر ،کاهش علایم و  مهمتر از همه درمان ریشه ای آن را بعد از گذراندن دوره های درمان در بیماران مبتلا فراهم می نماید.

به منظور برخورداری از خدمات مشاوره سلامت رایگان و درمان بیماری خود در یکی از کلینیک های مجازی سیناطب فرم پر کرده و منتظر تماس مشاورین ما بمانید.

کلینیک های مجازی سیناطب


مطالب مرتبط :

کلینیک چاقی و تغذیه

هومیوپاتی و چاقی

اثر داروهای هومیوپاتی و تعادل وزن

ساير مطالبي که شايد از خواندن آنها لذت ببريد!

مطالبي که در ذيل مشاهده ميکنيد نزديک ترين مطالب از لحاظ محتوايي به مقاله اي است که آنرا مطالعه کرديد...

    شما هم نظر بدهید...

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

لطفا با شماره 02333433400 تماس بگیرید تا راهنمایی انجام بشه...

ادمین

در خبرنامه بیتفا عضو شوید!

با عضویت در بیتفا، آخرین نوشته‌های بیتفا، پیشنهادهای ویژه و برخی مطالب آموزشی را در ایمیل خود دریافت کنید.

محبوب ترین مطالب

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...

طراحی و کدنویسی این سایت تماما با تیم بیتفا بوده و هرگونه کپی برداری حرام بوده و مورد رضایت ما نمی باشد. جهت خرید قالب تماس بگیرید.

09370245225

b i t f a c o @ g m a i l . c o m